I, Me, Mine, Myself ကြ်န္ေတာ္

Kyaw Aye ဆရာခင္ဗ်ား ယခင္က စာေရးလ်ွင္ နာမ္စားသုံးရာ၌ က်ြန္ေတာ္ဟု သုံးခဲ့ပါသည္ ယခုေတာ့ အမ်ားအျမင္မွာ ေတြ႔ရတာမ်ားေနတဲ့ က်ေနာ္ နာမ္စားပဲသုံးျဖစ္ေနပါသည္။ ဘယ္နာမ္စားက အမွန္ဆုိတာမသိပါ။ ရွင္းျပေပးေစလုိပါသည္။ ေက်းဇူးပါ။

အရင္လည္း နည္းနည္းေရးဖူးေသးတယ္။ အမွန္က ကြ်န္ေတာ္ကို စသံုးခဲ့တယ္။ အဲတာမွားလို႔ က်ေနာ္ျဖစ္လာတာ မဟုတ္ပါ။ (၁) ကြ်န္ကို ဆန္႔က်င္လိုတဲ့အယူအဆတခုနဲ႔ (၂) အလြယ္ေရးနည္းလုပ္ခ်င္တဲ့ အယူအဆတခုတို႔ကေန က်န္ေတာ္ ျဖစ္လာတယ္။

ကြ်န္ေတာ့္ကိုယ္ပိုင္အယူအဆကေတာ (၁) မူရင္းကိုမပ်က္ခ်င္ပါ။ သတ္ပံုက်မ္းမွာလည္း ကြ်န္ေတာ္ပဲ။ (၂) မိမိကိုယ္ကို ႏွိမ္ခ်စိတ္ထားခ်င္ပါတယ္။ ကြ်န္လို႔ထင္လည္း မနာတတ္ပါ။

က်ေနာ္ေရးတာကိုလည္း အျပစ္လို႔မျမင္ပါ။ ကြ်န္ေတာ္လို႔ေရးတာ မွားတယ္ေျပာရင္ေတာ့ သေဘာမတူပါ။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၂-၁၂-၂ဝ၁၅

Comments

Popular posts from this blog

က်န္းမာျခင္းသည္ လာဘ္တပါး

Furamin BC သံဓါတ္အားေဆး