MP Hostel ေအာင္ဆန္းေဆာင္

Thet Lwin အမတ္တို႔၏ အေဆာင္အေယာင္ပါတဲ့။

တင္ေပးသူကလည္း ဆရာဝန္။ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔အတူ မႏၲေလးေဆးတကၠသိုလ္၊ ေအာင္ဆန္းေဆာင္မွာ တခ်ိန္တည္း ေနဖူးသူျဖစ္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔တေတြကလည္း တခန္းမွာ ၂ ေယာက္ေနၾကရတယ္။ ပံုထဲကနဲ႔ သိပ္မကြာပါ။ ကုတင္ေခါင္းရင္းမွာ စာၾကည့္စားပြဲတခုစီရွိတယ္။ ကုတင္တခုနဲ႔တခုၾကား ၃ ေပေလာက္က်ယ္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔က ထမင္းစားေဆာင္သြားစားၾကရတယ္။ တခါတေလေတာ့ ကိုယ့္အခန္းမွာပဲ ခ်က္ျပဳတ္တာလည္းလုပ္ၾကတယ္။

ကြ်န္ေတာ္တို႔က အမတ္ေတြထက္သာတာရွိတယ္။ သူတို႔က ၅ ႏွစ္၊ ကြ်န္ေတာ္တို႔က ၇ ႏွစ္။ ဒါေပမယ့္ သူတို႔ထဲမွာ ႏွစ္ၾကီးသမားက မ်ားတယ္။ ေထာင္သက္။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၉-၃-၂ဝ၁၆

Comments

Popular posts from this blog

က်န္းမာျခင္းသည္ လာဘ္တပါး

Furamin BC သံဓါတ္အားေဆး