သတ္ပံုႏွင္ က်မ္းသံုးစကား

ဆ႒သဂႌတိပုစၧက အဂၢမဟာပ႑ိတ မဟာစည္ဆရာေတာ္ဘုရား ေရးသားစီရင္ေတာ္မူသည့္ ဝိပႆနာရႈနည္းက်မ္း ပထမတြဲ။ စာမ်က္ႏွာ (၇)

သတ္ပံုႏွင္ က်မ္းသံုးစကား
အခ်ိဳ႕အနည္းငယ္ေသာအရာ၌ ေရွးရိုးသတ္ပံုသို႔မလိုက္ဘဲ အသံမွန္သို႔လိုက္၍ေရးအံ့။ ပံုကား - မရွိပါပဲလ်က္၊ သို႔ေသာ္လည္း၊ လ်စ္လ်ဴ၊ ဤသို႔စေသာအရာတို႔၌မရွိပါဘဲလ်က္၊ သို႔ေသာ္လဲ၊ လစ္လ်ဴ - ဤသို႔စသျဖင့္ ေရးအံ့။

က်မ္းဂန္သံုးစကားသို႔ မလိုက္မူ၍ ထင္ရွားသိလြယ္ေစရန္ အရပ္သံုးစကားသို႔လိုက္၍ေရးအံ့။ ဤသို႔ေသာ ေရးသားခ်က္မ်ားသည္ အထူးအားျဖင့္ အခဏ္း (၅) ၌ မ်ားစြာပါဝင္လတံ့။

ျမတ္စြာဘုရားသည္ တရားေတာ္ကို ထိုစဥ္အခါက က်မ္းသံုးစကားျဖစ္ေသာ သကၠတဘာသာျဖင့္ မေဟာခဲ့ေခ်။ ေတာရြာသူ ကေလးမ်ားအထိ အမ်ားပင္နားလည္၍ သံုးစြဲေျပာဆိုေနေသာ မာဂဓဘာသာျဖင့္သာ ေဟာ္ေတာ္မူခဲ့ေပသည္။ သို႔ျဖစ္၍ ဤအရပ္သံုးစကားကိုလဲ ေလးျပဳသင့္သည္သာတည္း။ ဆန္းသည္ ေသးႏုပ္သည္ဟူ၍ကား မေအာက္ေမ့သင့္ေပ။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၆-၇-၂ဝ၁၆

Comments

Popular posts from this blog

က်န္းမာျခင္းသည္ လာဘ္တပါး

Furamin BC သံဓါတ္အားေဆး