တေလာကလံုးသည္

ဗန္းေမာ္တင္ေအာင္ေရးသားခဲ့တဲ့ ျပည္တြင္းစစ္

တေလာကလံုးသည္ အိပ္ေမာက်ေနျပီျဖစ္ေသာ္လဲ ကြ်န္ေတာ္သည္ အိပ္၍မရပါ။ အိပ္၍မမျဖစ္ရျခင္းေလာက္ ဆိုးဝါးခံခက္ေသာ ဒုကၡထက္ၾကီးေလးေသာဒုကၡအား အိပ္၍မရျဖစ္ဘူးေသာသူတိုင္းေတာ့ စာနာစြာ စဥ္းစားႏိုင္မိၾကပါလိမ့္မည္။ နာရီျပန္ ၂ ခ်က္တီးသံကို မၾကာကေလးမွီက ကြ်န္ေတာ္သည္ ထိတ္လန္႔တုန္လႈပ္စြာ ၾကားသိခဲ့ရပါ၏။ ယခုအခ်ိန္တြင္ တေလာကလံုးသည္ ႏွစ္ႏွစ္ခ်ိဳက္ခ်ိဳက္ အိပ္ေမာက်ေနျပီျဖစ္ေသာ္လဲ ကြ်န္ေတာ္သည္ အိပ္၍မရပါ။

ကြ်န္ေတာ့္မွတ္ခ်က္ -
တေလာကလံုးသည္ တစ္ေလာကလံုးထဲမွာ အိပ္ေမာက်ေနျပီျဖစ္ေသာ္လဲ ကြ်န္ေတာ္သည္ အိပ္၍မရပါ။  ယခုအခ်ိန္တြင္ သတ္ပံုေတြကိုေျပာင္းေရးေနၾကတဲ့ တစ္ေလာကလံုးသည္ ႏွစ္ႏွစ္ခ်ိဳက္ခ်ိဳက္ အိပ္ေမာက်ေနျပီျဖစ္ေသာ္လဲ ကြ်န္ေတာ္သည္ အိပ္၍မရပါ။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၄-၁ဝ-၂ဝ၁၇
Photo from Aungmyint Oo ေက်းဇူး


Comments

Popular posts from this blog

က်န္းမာျခင္းသည္ လာဘ္တပါး

Furamin BC သံဓါတ္အားေဆး