ျမန္မာစာ ဒီမိုကေရစီရပါေစသတည္း

ျပည္ပႏိုင္ငံေရးလုပ္ေဘာ္ကိုင္ဖက္တေယာက္က လွမ္းပို႔တယ္။ တစ္သက္နဲ႔တစ္ကိုယ္ ပထမဆံုးၾကားဖူးျခင္းဆိုတဲ့ ပို႔စ္တခု။ အဲဒီစာကိုရိုက္ရတာ အေတာ္ၾကီးသတိထား ရိုက္လို႔ရတယ္။ တသက္နဲ႔တကိုယ္လို႔ တသက္လံုးကေရးလာလို႔ မွားေရးဖို႔ရာ အေတာ္ၾကီး ၾကိဳးစားရတယ္။

ကြ်န္ေတာ္တို႔ပညာသင္ခဲ့ရစဥ္က ျမန္မာစာကို သတ္ပံုမွန္နဲ႔သာသင္ၾကားတယ္။ ထုတ္သမွ်စာအုပ္ေတြကလည္း သတ္ပံုမွန္တယ္။ သတ္ပံုမွားေရးမိရင္ လူကဲ့ရဲ႕ခံရတယ္။ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုလည္း ရွက္မိၾကတယ္။

ခုေခတ္မွေတာ့ ပလီျပီးျပင္ထားတဲ့သတ္ပံုအတိုင္းေရးၾကပါလို႔ ေလာ္ဘီျမန္မာစာဆရာေတြ စာေရးဆရာေတြ ကဗ်ာဆရာေတြက ေပါလိုက္တယ္။

ပဌမေရးေရး ပထမေရးေရး မမွား။ သမတေရးေရး သမၼတေရးေရး မွန္တယ္။ ဒါးေရးေရး ဓါးေရးေရး ေသြးထားရင္ ထက္တယ္။ မူကြဲလို႔ေခၚတယ္။ တသက္နဲ႔တကိုယ္ကို တစ္ေတြနဲ႔ေရးခိုင္းတာ မူကြဲမဟုတ္။ အမိန္႔ေတာ္ရသတ္ပံုလို႔ ေခၚတယ္။

ကြ်န္ေတာ္ႏိုင္ငံေရးထဲေရာက္သြားေတာ့ သတ္ပံုေတြတမ်ိဳးတမည္ျဖစ္ကုန္တယ္။ ျပည္ပမွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔က ဒီမိုကေရစီအတြက္ ေလာ္ဘီလုပ္ခဲ့ၾကရတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ျမန္မာစာ ႏိုင္ငံေရးလုပ္ခံလိုက္ရရွာတယ္။ ျမန္မာစာ ဒီမိုကေရစီရပါေစသတည္း။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၁၈-၈-၂ဝ၁၈

ျမန္မာစာ ေရာင္နီဦး သန္းႏိုင္ပါ့မလား

ဆရာ့ပုိ႔စ္ေတြလည္း က်ေနာ္ ေန႔စဥ္နီးပါး ၾကည့္ျဖစ္တယ္ မေန႔ကေတြ႔တဲ့ ပုိ႔စ္မွာ တစ္အေရး တအေရးနဲ႔ပတ္သက္ျပီး ဆရာအျမင္ကုိေရာ အေထာက္အထား ယုဒသန္အဘိဓာန္ကုိလည္း ျမင္မိပါတယ္ က်ေနာ္ မွာ ျဖစ္ေနတဲ႔ အယူအဆနဲ႔လာကုိက္ညီတယ္ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္တုိ႔မွာက ဦးေနဝင္းျပင္ခဲ့တဲ့ တကုိ တစ္ေရး သခ်ၤာဘက္ ဦးတည္ရင္ေပါ့ ။ ပစၥည္းဆုိ တေရး ဆုိတာကုိ ယေန့ စာေပေလာကမွာ ထင္ရွားေနတယ္ အဲလုိမဟုတ္ရင္ ကုိယ္က မွားသလုိ ျဖစ္ေနတာခက္တယ္ က်ေနာ္ ေတြးတာက အသားတစ္ တတစ္ကုိေေရးတဲ႔အခါ ဒီ စသတ္က ဒုကၡလွလွႀကီးေပးတယ္ သူ႔အလုိဆုိ အသားတစ္တစ္တစ္လုိ႔ ေရးရမလုိ က်ေနာ္က မဂၢဇင္းေတြစာအုပ္ေတြကုိ စာစီ ဒီဇုိင္းလုပ္ေနရေတာ့ ယေန႔ေခတ္အေနထားရ တစ္ဘက္ကုိလုိက္ေနရတယ္ ဒါေပမယ့္ သေဘာမက်လွဘူး တြန္းလွန္အားလည္း မရွိဘူး ျဖစ္ေနတယ္ တစ္အေရး တအေရးကုိ ေတာ္လွန္ခ်င္တယ္ ဘယ္လုိ လုပ္ရမလဲေပါ့ ကုိယ့္စိတ္ထဲျဖစ္ေနတာေလ ဆရာ့ အျမင္ေလးေရာ လုပ္သင့္တာပါ ေလ်ွာက္ထားေမးျမန္းျခင္းမ်ွသာပါ ဆရာ

အဲလိုေရးလာသူေတြရွိတယ္။ သူတို႔သည္ ကြ်န္ေတာ့္လူမ်ား မဟုတ္။ ကြ်န္ေတာ္သည္ သူတို႔လူျဖစ္၏လို႔ ေရးပါတယ္။

ကြ်န္ေတာ္ ျမန္မာစာကိုေရးေနတာ ႏွစ္မနည္းေတာ့ပါ။ ေန႔စဥ္ေန႔တိုင္းေရးျဖစ္တယ္။ ေမးခြန္းေတြမွာ သတ္ပံုအမွား လြတ္တာရယ္လို႔ ၁ဝ% ေလာက္သာရွိလို႔ မေနႏိုင္တာနဲ႔ ေရးတာ။ အေထာက္အထားကို နမူနာဓါတ္ပံုေတြနဲ႔ တင္ျပတယ္။

အခ်င္းခ်င္း အားေပးပါဦးမယ္။ အခ်ည္းအနွီးမျဖစ္ေလာက္ပါ။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ၾကိဳးစားေနပါတယ္။ တဦးတေယာက္တည္း မဟုတ္ပါ။ ကြ်န္ေတာ္ကေန ျပဳစုေပးဖို႔ အခ်ိန္ရွာေနရတယ္။ တဆင့္တက္လာစရာရွိေနျပီလို႔ ထင္ေနတယ္။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၁၈-၈-၂ဝ၁၈

Comments

Popular posts from this blog

က်န္းမာျခင္းသည္ လာဘ္တပါး

Furamin BC သံဓါတ္အားေဆး