ေဆာင္းအမီ ဟုတ္ကဲ့ ျပင္လိုက္ပါၿပီ

ကြ်န္ေတာ္က မွားတာေတြ႔ရင္ အခ်ိန္ရသေလာက္ ပို႔စ္အျဖစ္တင္ပါတယ္။ မွားေနတဲ့ပို႔စ္ေအာက္က ကြန္မင့္ကေန ျပင္ေပးတာက နည္းတယ္။ အေျခအေနၾကည့္ျပီးမွသာ ကြန္မင့္ေရးပါတယ္။ တခ်ိဳ႕ကမၾကိဳက္ၾကပါ။ ျပင္ေပးတာကို ၾကည္ၾကည္ျဖဴျဖဴ လက္ခံသူတခ်ိဳ႕လည္းရွိတယ္။

ေဆာင္းအမီ

ဟုတ္ကဲ့ ျပင္လိုက္ပါၿပီ။ ေက်းဇူးပါဆရာရွင့္။

ကြ်န္ေတာ္ စာရိုက္က်ေနရစ္တာသာမက မွားေရးတာကို ေထာက္ျပျပင္ေပးသူေတြရွိတယ္။ ေတြ႔တာနဲ႔ ခ်က္ခ်င္း လိုက္ျပင္ပါတယ္။ ေက်းဇူးလို႔လည္းေရးပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ျပင္စရာေနရာက ၇ ေနရာရွိတာ။ ေဖ့စ္ဘြတ္က ၂ ခု၊ ေပ့ခ်္က ၃ ခု၊ ဘေလာ့တခုနဲ႔ သိမ္းထားတဲ့ဖိုင္။

ဆံုးမရလြယ္ကူေသာပုဂၢိဳလ္ဆိုတာ ဘုရားလက္ထက္ကတည္းက စကားျဖစ္ပါတယ္။

ကြ်န္ေတာ္ငယ္ငယ္ေလးက ပ်က္အစဥ္ ျပင္ခဏဆိုတဲ့ ကာတြန္းပညာေပးဖတ္ရကတည္းက စြဲမွတ္နာယူပါတယ္။

ကြ်န္ေတာ္ေရးတာေတြက အေတာ္မ်ားတယ္။ အမွားေတြပါေနမယ္။ စာအေဟာင္းေတြမွာ အမွားေတြပိုပါတယ္။ ေဆာရီး။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၃၁-၁၀-၂၀၁၈

Comments

Popular posts from this blog

က်န္းမာျခင္းသည္ လာဘ္တပါး

Furamin BC သံဓါတ္အားေဆး