လက္


ဆရာဦးဝင္းတင္က ေျခမွာစကား လက္ဖ်ားကဗ်ာ မ်က္ႏွာဇာတ္သိမ္းလို႔ သုခုမပညာကို ဖြဲ႔ဆိုပါတယ္။

ေဖ့စ္ဘြတ္ေခတ္မွာ ပရိုဖိုင္းပံုနဲ႔ တင္တဲ့ပံုေတြကိုၾကည့္ျပီး လူတေယာက္ကို အကဲျဖတ္ေလ့ရွိၾကတယ္။

အရင္ေခတ္ကေတာ့ ဥပဓိရုပ္၊ ေျပာသံဆိုဟန္ကို ၾကည့္ၾကတယ္။ ဝတ္တာစားတာလည္း ပါတယ္။ မ်ိဳးရိုးလည္း ၾကည့္တယ္။ ပါးစပ္ဟတာနဲ႔ အူဘယ္ႏွစ္ေခြရွိတာသိတယ္လို႔ ေျပာေလ့ရွိတယ္။ ကြ်န္ေတာ္က လက္ကိုပါ ၾကည့္တယ္။

သူငယ္ခ်င္းတေယာက္က ပုေလြမွာ အထူးေလ့လာထားတဲ့သူ။ သူကလည္း ဆရာဝန္ပဲ။ သူတီထြင္ထားတဲ့ပုေလြကို ကိုင္ထားတဲ့လက္ အေနအထားမ်ိဳး ကြ်န္ေတာ္ မကိုင္တတ္ပါ။ သူကေတာ့ သူ႔ကရိယာကို ကိုင္တဲ့လက္ၾကည့္ျပီး ပညာကို အကဲျဖတ္ႏိုင္ေလာက္တယ္။

ကြ်န္ေတာ္က ႏွစ္ေတြအမ်ားၾကီးအတြင္းမွာ လူနာေတြအမ်ားၾကီးကို ခြဲစိတ္ကုသေပးခဲ့တဲ့ အေတြ႔အၾကံဳရွိသူျဖစ္ပါတယ္။ ခြဲစိတ္ဒါးနဲ႔ ခြဲခန္းသံုးညွပ္ ကပ္ေၾကးကိုင္တဲ့လက္ကိုၾကည့္ျပီး ခြဲစိတ္ပညာသက္ကို အကဲခတ္တတ္တယ္။

တႏွစ္က ခြဲစိတ္ပညာကို သင္ယူလိုတယ္လို႔ ေမးတယ္။ ခြဲစိတ္ခန္းထဲမွာ အသံုးျပဳရတဲ့ လက္အေနအထားကို စာနဲ႔ ေရးျပရတာ ခက္တယ္။ ခြဲစိတ္ဆရာဝန္လက္ဆိုတာ ေလးဒီးစ္ဟင္း ေခၚတဲ့ ကိုင္တြယ္လုပ္ကိုင္ရာမွာ ညင္သာတဲ့ အမ်ိဳးသမီးမ်ားလက္လို ျဖစ္ရတယ္။ အဲတာက အရည္အခ်င္းတမ်ိဳး။ ခြဲစိတ္ခန္းသံုးလက္အေနအထားကို လက္နဲ႔ျပမွသာ ျပည္စံုမယ္။ ခက္တာေတာ့ မဟုတ္ပါ။ ကြ်မ္းက်င္ရာ လိမၼာ။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၅-၇-၂၀၁၉

Comments

Popular posts from this blog

က်န္းမာျခင္းသည္ လာဘ္တပါး

တခုတ္တရ