ကြ်န္ေတာ္လည္း

ကြ်န္ေတာ္လည္း (၁)

ကြ်န္ေတာ္လည္း အင္နယ္လ္ဒီ။ ပါတီဝင္နံပတ္ေတာ့ မမွတ္မိ။
တိုက္ပြဲဝင္ကာလမွာ အဖြဲ႔ခ်ဳပ္လို႔ေခၚခဲ့၏။
အာဏာရေတာ့ တခ်ိဳ႕ေနရာေတြမွာ ပါတီယူနစ္လို႔ အေျပာခံထိ။
ပ်က္အစဥ္ ျပင္ခဏလို႔ ဆိုရိုးစကားရွိ။
ျပင္ခ်ိန္ယူတာ ၂၆ ႏွစ္ေတာ့ ၾကာမယ္မထင္မိ။
ကြ်န္ေတာ္လည္း အင္နယ္လ္ဒီ။ အခုေတာ့ ဟုတ္ေသးလားမသိ။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၇-၇-၂ဝ၁၈

ကြ်န္ေတာ္လည္း (၂)

တပ္က ႏိုင္ငံေရးလုပ္တယ္လို႔ အေတာ္ေျပာၾကတယ္။

တပ္က ႏိုင္ငံေရးမလုပ္ပါ။

ကြ်န္ေတာ္လည္း တပ္သားမလုပ္ပါ။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၇-၇-၂ဝ၁၈

ကြ်န္ေတာ္လည္း (၃)

ကြ်န္ေတာ္လည္း (၁) ေအာက္မွာ ဆရာတင့္ခံစားခ်က္ေတြလို႔ ကြန္မင့္တခုရတယ္။

တလခြဲၾကာခရီးစဥ္မွာ ခံစားခ်က္ေတြ ေရးျပီးျပီ။ ေနပူတယ္။ မိုးရြာတယ္။ စားလို႔အလြန္ေကာင္းတယ္။ လူအစစ္ေတြနဲ႔ ေတြ႔ရတာ စကားေျပာရတာ တကယ္ေက်နပ္ဝမ္းသာတယ္။ အခု လြမ္းေနတယ္။

တခ်ိဳ႕က ဘယ္လိုျမင္ခဲ့ပါသလဲ ေမးၾကတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ တခါမွာ စိတ္ကူးယဥ္ ဖစ္ရွင္ မေရးဘူးပါ။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၇-၇-၂ဝ၁၈

Comments

Popular posts from this blog

က်န္းမာျခင္းသည္ လာဘ္တပါး

Furamin BC သံဓါတ္အားေဆး