Different opinion အျမင္ခ်င္းမတူပါ

သတင္းတခု = ANP ပါတီဥကၠဌ ေဒါက္တာေအးေမာင္မွ တ႐ုတ္ျပည္ခရီးစဥ္တြင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ တ႐ုတ္ကုိ လုိအပ္ပါတယ္။ အေမရိကန္နဲ႔ စင္ကာပူကုိလည္းလုိအပ္ပါတယ္။ တကယ္လုိ႔ အိႏိၵယက ကၽြန္ေတာ့္ကုိဖိတ္ေခၚရင္လည္း ကၽြန္ေတာ္ ႀကဳိဆုိလက္ခံမွာပါ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ေဒသ ဖြံ႕ၿဖဳိးဆုိ႔ ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံမႈ အမ်ားအျပားလုိအပ္ပါတယ္ဟု ႐ုိက္တာ သတင္းဌာနသုိ႔ ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ကြ်န္ေတာ္ နယူးေဒလီမွာရွိေနတုန္းမွာ ကြ်န္ေတာ္ (ခ်ယ္ယာမင္) လုပ္ေနတဲ့ BCD အဖြဲ႔ကေန ျပည္တြင္းက ႏိုင္ငံေရး၊ လူမႈေရးနဲ႔ မီဒီယာက တာဝန္ရွိသူေတြ ဖိတ္ၾကားေခၚယူခဲ့ပါတယ္။ တဖြဲ႔မွာ RNDP က လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ ေဒါက္တာေအးေမာင္လည္းပါတယ္။ အိႏၵိယက တာဝန္ရွိသူေတြနဲ႔ ေဆြးေႏြးပြဲတခုကို IIC မွာ စီစဥ္ေပးပါတယ္။ အိႏၵိယအစိုးရ ႏိုင္ငံျခားေရး အတြင္းဝန္တဦးလည္းလာတယ္။

Burma Center Delhi, Society for Policy Studies & Indian International Center
Roundtable on India's response to a changing Myanmar
20-9-2013

အဲဒီမတိုင္ခင္ေလးက ရခိုင္ျပည္နယ္မွာ ပုဒ္မ ၁၄၄ ထုတ္ထားတယ္။ ျမန္မာျပည္ကေန ပူပူေႏြးေႏြးျပန္လာသူဆီကေန သိရတဲ့သတင္းတခုကို ကြ်န္ေတာ္ကေထာက္ျပေဆြးေႏြးပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္က ရခိုင္ေဒသမွာ အၾကီးအက်ယ္ ဒုကၡေရာက္ေနခ်ိန္ျဖစ္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္က အိႏၵိယႏိုင္ငံမွာမွီခိုေနထိုင္ေပမယ့္ ကိုယ္ႏိုင္ငံအေရးေျပာရမွာ မေၾကာက္ပါ။ အားလည္းမနာပါ။

ပုဒ္မ ၁၄၄ ထုတ္ထားခ်ိန္၊ စစ္ေတြျမိဳ႕ ေဆးရံုနဲ႔လည္း မလွမ္းမကမ္းမွာ အိႏၵိယကေနလုပ္ေနတဲ့ ပေရာဂ်က္က စက္ယႏၲယားၾကီးေတြကေတာ့ စစ္အစိုးရခြင့္ျပဳခ်က္နဲ႔ ေန႔ေရာညပါလုပ္ေနတယ္။ အဲတာကို ေဒသခံေတြက ေမးခြန္းထုတ္ၾကတယ္လို႔ ကြ်န္ေတာ္ကေျပာတယ္။

ေဒါက္တာေအးေမာင္အလွည့္လည္း ေရာက္ေရာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ရခိုင္ေတြက အိႏၵိယကေန စီးပြါးေရးလာလုပ္ေနတာကို ၾကိဳဆိုပါတယ္တဲ့။

ေဒါက္တာေအးေမာင္ကို တိုင္းရင္းသားလႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ျဖစ္လို႔ ေလးစားပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္က လူထုဖက္ကေန ေျပာတယ္။ သူက စီးပြါးေရးလာလုပ္ေနတဲ့ ႏိုင္ငံျခားသားဖက္ကေနလိုက္တယ္။ သူနဲ႔ကြ်န္ေတာ္ အျမင္ခ်င္းေတာ့ မတူၾကပါ။ ဒီမိုကေရစီျဖစ္လို႔ ကိုယ့္အျမင္ကိုယ္ ေျပာႏိုင္ၾကပါတယ္။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၉-၃-၂ဝ၁၆

Comments

Popular posts from this blog

က်န္းမာျခင္းသည္ လာဘ္တပါး

Furamin BC သံဓါတ္အားေဆး