တပည့္မရွား တျပားမရွိ

ပို႔စ္တခု ေတြ႔တယ္။ တပည့္လည္းမရွား၊ တစ္ျပားမကလည္းရွိသည့္ဆရာ တဲ့။

ကြန္မင့္ေရးလိုက္တယ္။ ဒီအသံုးစကား ေပၚစက တပည့္မရွား တျပားမရွိ။ ေပၚလစီသတ္ပံုအတိုင္းသာ ေရးလိုရင္ တစ္ပည့္မရွား တစ္ျပားမရွိ။ ကြန္မင့္ေရးျပီးမွ တူမတေယာက္မွန္းသိတယ္။

ဇႏၷဝါရီလ (၁၆) ရက္ေန႔ဟာ ျမန္မာႏိုင္ငံဆရာမ်ားေန႔လို႔ ဝီကီပီးယားမွာ ေရးသြင္းထားပါတယ္။ ဟုတ္ မဟုတ္ မသိပါ။ ကြ်န္ေတာ္သိတာက ေန႔တိုင္းမွာ အာစရိယေက်းဇူးရွိတယ္။ ဆရာမ်ားေန႔ကို ရက္အမ်ိဳးမ်ိဳးမွာက်င္းပၾကတယ္။ ေအာက္တိုဘာ ၅ ရက္မွာ ႏိုင္ငံ (၂ဝ) မွာ က်င္းပတယ္။ ေဖေဖၚဝါရီ ၂၈ ရက္မွာ (၁၁) ႏိုင္ငံမွာက်င္းပတယ္။ တျခားႏိုင္ငံေတြက ရက္တမ်ိဳးစီမွာ က်င္းပၾကတယ္။

ဆရာ
ကြ်န္ေတာ္သင္ထားတဲ့ အသိပညာ၊ ႏွမ္းေစ့ပမာ။ ကြ်န္ေတာ္တတ္တဲ့ ေဆးပညာ၊ သေလးစပါးေလာက္သာ၊ ကြ်န္ေတာ္ လုပ္ႏိုင္တဲ့ ႏိုင္ငံေရး၊ ေရြးေစ့ထက္ေတာင္ ေသးပါတယ္ဆရာ။ ဒါေပမဲ့ဆရာ ဆန္ေစ့ကို ထမင္းခ်က္၊ ဆီထြက္ေအာင္ ႏွမ္းကိုၾကိတ္၊ ကိုယ့္ဝိတ္ကို ေရြးေစ့နဲ႔ခ်ိန္ၾကည့္၊ အတိအက် ရတဲ့အေျဖဟာ ကြ်န္ေတာ္ပါဆရာ။ ဘာျဖစ္ေနေန ကြ်န္ေတာ္ ေတြးတာ ေရးတာဟာ ဆန္ကုန္ေျမေလး မျဖစ္ေရးပါဆရာ။

ဆရာေရးခိုင္းတဲ့ တေယာက္အားနဲ႔ယူေသာ္မရ စာစီစာကံုး ေခါင္းစဥ္မွာ စသတ္မပါ။ နားေထာင္ဖူးတဲ့ တေယာက္ တလက္ တအား သီခ်င္းစာသားမွာ စသတ္မပါ။ ကြ်န္ေတာ္ေရးတဲ့ျမန္မာစာ မလိုတဲ့တေတြမွာ စသတ္မပါ။

သူမ်ားေတြဆီမွာ ခက္တာေတြကို လြယ္တာေျပာင္းလာ၊ ကြ်န္ေတာ္တို႔မွာ အရာရာ အပိုအဆာေတြတိုးတိုးလာ။ ကြ်န္ေတာ္ တေယာက္အားနဲ႔သာ ယူေနမိသလားဆရာ။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၃၀-၉-၂၀၁၉

Comments

Popular posts from this blog

က်န္းမာျခင္းသည္ လာဘ္တပါး

Furamin BC သံဓါတ္အားေဆး