ဆရာ့ေမြးေန႔

ေက်ာင္းေနဘက္သူငယ္ခ်င္းက တင္ထာလို႔ သိရတယ္။ ေက်းဇူး။

ဆရာနဲ႔ ေက်ာင္းသား ဆက္ဆံေရးဟာ ေခတ္ကာလအရ ေျပာင္းတယ္။ သိပၸံေမာင္ဝေခတ္က ဆရာေစာနဲ႔ သူ႔တပည့္ေတြ ဆက္ဆံေရးနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ မူလတန္း၊ အထက္တန္းေက်ာင္းသားေခတ္ မတူေတာ့ပါ။ ကိုယ့္သားသမီးေတြေခတ္လည္း ေျပာင္းတယ္။ ခုေခတ္ေတာ့ သိပ္မသိလွပါ။

ဆရာေတြဟာ ေက်ာင္းသားတိုင္းအေပၚ တူညီတဲ့စိတ္ထားႏိုင္ေအာင္ၾကိဳးစားၾကမွန္း သိတယ္။ တေျပးညီစိတ္ ထားရတယ္ဆိုေပမဲ့ မတူႏိုင္ပါ။ လိမၼာလို႔တမ်ိဳး၊ ေျပာရဆိုရ ဆံုးမရခက္လို႔လည္းတမ်ိဳး။ ကြ်န္ေတာ္က ေက်ာင္းဆရာေတာ့ မလုပ္ဖူးပါ။

လူတဦးနဲ႔တဦးဆက္ဆံေရးမွာ ေန႔နံသင့္တယ္လို႔ ေျပာႏိုင္တာမ်ိဳးလည္းရွိတယ္။ တည့္ၾကတယ္၊ မတည့္ၾကဘူး။

ကြ်န္ေတာ္ ၁၈ ႏွစ္ၾကာေက်ာင္းသားလုပ္ခဲ့ရေတာ့ ဆရာအေရအတြက္ မနည္းလွပါ။ အခုထိအမွတ္ထင္ထင္ သတိရေနတဲ့ ငယ္တုန္းက ဆရာဆရာမေတြ အေရအတြက္က သိပ္မမ်ားပါ။ ကန္ေတာ့။ ဆရာဆရာမေတြမွာလည္း အဲလိုရွိၾကမယ္။

ကြ်န္ေတာ္တို႔ေက်ာင္းသားေခတ္က ဆရာ့ဝတ္ တပည့္ဝတ္ ညီခဲ့တယ္လို႔ ထင္မိတယ္။ ခုေခတ္လည္း ရွိတဲ့ေက်ာင္းေတြမွာ ရွိၾကမွာပါ။ ေကာင္းတယ္။

ကေန႔ ေမြးေန႔က်ေရာက္တဲ့ဆရာက ဓါတုေဗဒသင္ပါတယ္။ ဆရာမ်ားေန႔တေန႔က ေရးခဲ့တယ္။ ရုပ္ေျပာင္းလဲျခင္းေတာ့ ျမင္ေနရျပီဆရာ၊ ဓါတ္ေျပာင္းလဲျခင္းကို ေစာင့္ရဦးမယ္လို႔။

ေလထဲမွာ လူေတြအတြက္ အသံုးက်တဲ့ ေအာက္စီဂ်င္က ငါးပံုတပံုသာရွိတယ္လို႔ သင္ခဲ့ရတာ အခုထိ မွန္ေနဆဲပါဆရာ။ အေရာင္အဆင္း အနံ႔ အရသာမရွိတဲ့ဓါတ္ေတြကလည္း မ်ားတယ္။ ေပၚလူးရွင္းကလည္း တေန႔တျခား ဆိုးလာတယ္။

ဆရာဟူသည္ အရွိကို အရွိအတိုင္း သင္ေပးၾက၏။ မရွိကို အရွိ၊ အရွိကို မရွိေအာင္လုပ္သူေတြက အာစရိယ မဟုတ္ၾက။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၇-၆-၂၀၁၉

Comments

Popular posts from this blog

က်န္းမာျခင္းသည္ လာဘ္တပါး

တခုတ္တရ