US Election ကြ်န္ေတာ္တို႔နဲ႔ ဘယ္လိုကြာျခားသလဲ

RFA နဲ႔ အေမး-အေျဖလုပ္ရပါတယ္။ အေမရိကန္ေရြးေကာက္ပြဲအေၾကာင္း။ ဗဟုသုတရယ္လို႔မဟုတ္ပါ။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ တိုင္းျပည္အတြက္ ဘယ္လို ေဆာင္ရန္-ေရွာင္ရန္ေတြရွိသလည္း။

ယူအက္စ္ေအနဲ႔ ျမန္မာျပည္ကို ႏိႈင္းေျပာရတာတိုင္းမွာ ဟိုး ႕႕႕ ထိပ္ဆံုးနဲ႔ ဒီ ႕႕႕ ေအာက္ဆံုးခ်ည္းေတာ့ မဟုတ္ပါ။ ကြ်န္ေတာ္တို႔က သာတာလည္းရွိပါတယ္။ အဲတာ မ်ိဳးခ်စ္စိတ္တို႔ အမ်ိဳးဘာသာစိတ္တို႔နဲ႔ေတာ့ လံုးလံုးမဆိုင္ပါ။

သူတို႔ဆီမွာ အႏွစ္ ၂ဝဝ ေက်ာ္ျပီ။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ဆီမွာက လြတ္လြတ္လပ္လပ္မဲေပးရတာ လြတ္လပ္ေရး မရခင္ကေန ၁၉၆၂ အထိနဲ႔ ဒိေနာက္မွာ (၁) ခါခြဲသာရွိေသးတယ္။

သူတို႔ဆီမွာ ပါတီကိုၾကည့္မဲေပးတယ္။ သမတေလာင္းကိုၾကည့္မဲေပးတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ဆီမွာ ၂ဝ၁၅ ေရာက္ေတာ့ ပါတီၾကည့္မဲေပးပါလို႔ ေျပာတယ္။

သူတို႔ဆီမွာ မီဒီယာနဲ႔ လြတ္လပ္မႈက အျပည့္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ဆီမွာ ဘက္လိုက္မႈက အျပည့္။ ရီပတ္ဘလီကင္ သမတေလာင္းဇနီးေျပာတဲ့မိန္႔ခြန္းထဲမွာ ဟိုအရင္ မစ္ရွဲအိုဘားမားေျပာခဲ့တဲ့ လိုင္းေတြပါေနလို႔ မိန္းခြန္းေရးေပးသူက လူသိရွင္ၾကားေတာင္းပန္ရတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ဆို႔ဆီမွာ မေျပာတာကို ေျပာပါတယ္လို႔လုပ္ေနၾကတာက တနာရီတခါ၊ အေယာက္ေပါင္းမ်ားစြာ။

သူတို႔ဆီမွာ မဲေပးသူအေရအတြက္ အားရစရာမေကာင္းပါ။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ဆီမွာက လက္ေခ်ာင္းမွာ မင္မပါသူဟာ စည္းအျပင္ဖက္ကလူ။ သူတို႔ဆီမွာ အစိုးရကို သိပ္အားမထားၾကပါ။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ဆီမွာ ဆယ္အိမ္ေခါင္းကအစ စိတ္ဝင္စားၾကတယ္။ စကားလည္းမ်ားၾကတယ္။ ညစ္ပတ္တာလည္းလုပ္ၾကတယ္။ ေဆာရီး။

သူတို႔ဆီမွာ ပါတီတိုင္းမွာ စံေတြ၊ တန္ဖိုးထားမႈေတြရွိထားျပီးသား။ ရီပတ္ဘလီကင္ပါတီရဲ႕စံေတြမွာ မိသားစုတန္ဖိုး၊ ဘာသာေရးတန္ဖိုး၊ အစဥ္အလာကိုတန္ဖိုးထားတာေတြ။ ေသနတ္ကိုင္ခြင့္လည္းပါတယ္။ ဒီမိုကရက္ေတြက ပြင့္လင္း လြတ္လပ္မႈကို တန္ဖိုးထားတယ္။ ကိုယ္ဝန္ဖ်က္ခ်ခြင့္ျပဳတယ္။ လိင္တူ သေဘာတူတယ္။

ကြ်န္ေတာ္တို႔ဆီမွာ ဒီမိုကေရစီနဲ႔ အာဏာရွင္။ အေျပာင္းအလဲနဲ႔ အစဥ္အလာစိုးမိုးမႈ။ ေသနတ္ခုခံခြင့္နဲ႔ ေသနတ္ကိုင္ခြင့္။

သူတို႔ဆီမွာက ဒန္းကီး နဲ႔ အဲလီးဖင့္၊ ျမည္း နဲ႔ ဆင္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ဆီမွာ ျခေသၤ့နဲ႔ အေကာင္စံု။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၁-၇-၂ဝ၁၆

Comments

Popular posts from this blog

က်န္းမာျခင္းသည္ လာဘ္တပါး

Furamin BC သံဓါတ္အားေဆး