ကြ်ႏ္ုပ္၏ ေနအိမ္

ကြ်န္ေတာ္၏နာမည္မွာ ေမာင္ေမာင္ဝင္းလို႔ ေခၚပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္၏ အသက္မွာ ၉ ႏွစ္ရွိပါျပီ။ ကြ်န္ေတာ္ အေဖက ဦးဘဝင္း၊ ကြ်န္ေတာ္၏ အေမက ေဒၚသိန္းျမ ျဖစ္ပါတယ္။

ကြ်န္ေတာ့္မွာ ျမျမဝင္းေခၚတဲ့ အစ္မတေယာက္ရွိပါတယ္။ သူက ကြ်န္ေတာ့္ထက္ အသက္ တႏွစ္ၾကီးပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အစိုးရ မူလတန္းေက်ာင္းမွာ ေနၾကပါတယ္။ ႏွစ္ေယာက္စလံုး တတိယတန္းမွာ ပညာသင္ေနၾကပါတယ္။

ကြ်န္ေတာ္တို႔ေနအိမ္ဟာ ေအာက္က ပံုအတိုင္းပါဘဲ။

ျခံဝင္းထဲမွာ စပယ္ပန္းရံုေတြရွိလို႔ စပယ္ျမိဳင္လို႔ နာမည္ေပးထားပါတယ္။ ဝင္းတံခါးတိုင္မွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အိမ္နာမည္ႏွင့္ အမွတ္ကို ေရးထားပါတယ္။ အမွတ္ကေတာ့ ၃၃ ျဖစ္ပါတယ္။

ကြ်န္ေတာ္တို႔အိမ္ဟာ ျပည္ျမိဳ႕ ပန္းဘဲတန္းလမ္းထဲမွာ ရွိပါတယ္။ အိမ္ကို ကြ်န္း ပ်ဥ္းကတိုး သစ္မ်ားနဲ႔ ေဆာက္လုပ္ထားပါတယ္။ အမိုးမွာ သြပ္ျဖစ္ပါတယ္။

မွတ္ခ်က္
အစ္မတစ္ေယာက္ မဟုတ္ပါ။
တစ္ႏွစ္ၾကီးပါတယ္ မဟုတ္ပါ။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ

Comments

Popular posts from this blog

က်န္းမာျခင္းသည္ လာဘ္တပါး

Furamin BC သံဓါတ္အားေဆး