အညာမဂၤလာေဆာင္

ဗဂိုး၊ ပဲခူး နဲ႔ ဂိုး လို႔ အမ်ိဳးမ်ိဳးေခၚၾက ေရးၾကေၾကာင္း တင္လိုက္တယ္။ သခင္ကိုယ္ေတာ္မွိုင္းက ပဲခိုးလို႔ ေရးပါတယ္။

အညာမဂၤလာေဆာင္
က်ုပ္တို့အညာမွာ မဂၤလာတမ်ိုးသာပ
အဟုတ္ဗ်ို့ ဓမၼတာအစဉ္အလာ မညွိုးခဲ့ေပဘု
အရိုးသမားက်ေရွးလိုပါ့ အဘြားကလည္း က်ီတေဆာင္
(ကိုမင္းရာရယ္) အမ်ိုးကလည္း မေသးေပဘု
အဘိုးအဖနွင့္တကြ ေမးျကပါေတာ့
တမ်ိုး ငါ့ေျမးဖို့ရယ္လို့
(အိုကြယ္) အဘိုးက ေပးလိုက္ပါတဲ့နြားညီေနာင္။

ေျသာ္ အမိအဖတို့ကလည္း
ျပည့္ျပည့္ ဝဝ ေတြမို့
ရွိသမွ် ကုန္ခ်င္ကုန္ေရာ့လို့
မယံုရင္ ျကံုလွ်င္ေမးပါေတာ့
အလံုတခြင္မွာ ဂုဏ္အင္ကလည္း မေသးပါဘူး
မံုေရြး ေျကးမံု ေခ်ာင္းဦးနယ္ တလွြားစီက
အလံုေက်းအကုန္မွာ ေျပာင္းဖူးသည္ေတြက မ်ားလိုက္ပါဘိသနွင့္
ေဆြသားရင္းခ်ာ ဉာတကာ မိတ္တို့ကိုလ
အေဖသြားရင္သာ လာစရာ ဖိတ္ခဲ့တာနွင့္
ညအိပ္ညေန အစံုလာျကေတာ့
ျခံုစရာ အကြက္ ဖ်င္ေစာင္နွစ္ခု ငဲ့ျပင္
ဂံုပုဝါပါတဘက္နွင့္ ျခင္ေထာင္ကလဲ တခုစီေပါ့
လုပ္မႈကိုင္ဖြယ္ ေတာလယ္ဟာ တခင္းငဲ့ျပင္
ေျပာင္းခင္းတစလယ္ဝင္နွင့္
လယ္တရွင္ စပါးနွစ္ဆယ္ထြက္ကိုလ
(ကိုမင္းရာရယ္) ေရွးအဆက္ဆက္
အျကြေးတက္တက္ျပီး
အေဝးမထြက္ရေအာင္လို့တဲ့ကြယ္
ေပး လက္ဖြဲ့ေနွာင္။

လမ္းခ်ိုး အေရွ့က
စမ္းဂိုးအေကြ့ခေယာင္းယာမွာ
(ေဟာသည္က) အထုပ္ေတြ ေျဖေျဖျပီး
အကုန္သာျကဲေလေရာ့ဟဲ့လို့
ခရမ္းမ်ိုးေစ့ေကာင္းစြာ
ငရုတ္ ဂ်ံု ကုလားပဲသာဝ
နွမ္းမ်ိုးေသြ့ေသြ့ ေျပာင္းဝါ ငျပုပ္ ဖရံုပါ ဖရဲငဲ့ျပင္
ထမ္းပိုး၍ ေရာင္းစရာ အထုပ္ မံုလာ ခဝဲေတြနွင့္
အလုပ္စံုစရာ ကပဲရယ္လို့မ်ားလက္ေဆာင္
(အို ကိုမင္းရာရဲ့) သားအတြက္ဆိုေတာ့
တအားတက္ေအာင္ရယ္လို့(က်ုပ္တို့) အေမအို ကလည္း
ဓားမရွည္ ဓားမတိုေတြနွင့္ အေျခကိုနွင္း
(ကိုမင္းရာရယ္) မယားဘက္က ေမာင္ေတြကလည္း
ပေလြတိုနွစ္စင္း။

မ်ိုးဆက္ကာျခံု
အိုးခြက္ပန္းကန္ အစံုနွင့္
ျပည္တခြင္ သထံု ေရာက္ရာကပဲ လြမ္းမိပါရဲ့
ေျမအင္တံု ေသာက္စရာ ဇြန္းငဲ့ျပင္
ကြမ္းအစ္ပါ လြယ္အိတ္တလံုးငယ္နွင့္
ပဲခိုး ဘူတာမွာေလ
ငနဲ သူခိုး လူညာေတြ မႈန္းလိုက္ပါတဲ့
ေပ်ာက္သဟာ ထန္းေခါက္ဖာကလည္း တလံုးပါပဲ
စုရံုးလိုက္လွ်င္ တအိမ္ေထာင္ပ
လူ့ထံုးစရိုက္တြင္ တသိန္ေျပာင္ေလာက္တဲ့
မဂၤလာေဆာင္မွာ ခန္းဝင္ကလဲ မနည္းပါဘူး
မြဲဖို့ရာ ကံျကမၼာနွင့္
ဖန္လာပံု ကုသိုလ္ကလည္း မေကာင္းခ်င္ေတာ့
အထက္ ဟို အညာမွာေလ
ျကက္ဆိုတာေတာင္မေလာင္းခဲ့ပါဘူး
အညာေျမ ဌာေနေဟာင္းဆီက
အျကြေးတရာကို ေဒြးခါကလည္ ေတာင္းျပန္ေပါ့တဲ့
(အမယ္မင္း) ေမာင္းစရာရယ္လို့မ်ား တပ္လိုက္မွျဖင့္
ေခါင္းတခါခါနွင့္ ဆတ္လွစြာေသာ
လွလွေစြ့ေစြ့ ရယ္နွင့္ဝဝျပည့္ျပည့္ နြားျပာ တရွဉ္းကိုလ
ေက်ာင္းတကာကိုသာ အပ္လိုက္ေပေရာ့
ရသေရြ့ ဘာဘာညာညာရယ္လို့မျငင္းေလနွင့္
(မေလးရယ္) ေရာင္းကာသာ ဆပ္လိုက္ေပေတာ့
ရြာ့ေရွ့ ယာတခင္း။ ။

သခင္ကိုယ္ေတာ္မွိုင္းက လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ေပါင္းတရာေလာက္အေျခအေနကို ေျပာျပခဲ့တာပါ။ ခုကာလမွာေတာ့ ငနဲသူခိုး လူညာေတြက အျမိဳ႕ျမိဳ႕အရြာရြာက ဘူတာရံုသာမကပဲ ဌာနေပါင္းစုံနဲ႔ လူမႈအလွြာေပါင္းစုံမွာ ရွိေနၾကေတာ့တယ္။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၅-၁-၂၀၂၀
၂၅-၈-၂၀၂၀

Comments

Popular posts from this blog

က်န္းမာျခင္းသည္ လာဘ္တပါး

တခုတ္တရ