စုတ္ျပဲေနေသာ သတ္ပံုက်မ္းမ်ား

၁။ ဆရာခင္ဗ်ား ေရွးယခင္က သတ္ပံုစာအုပ္ေတြက ယခုခ်ိန္မွာ အရမ္းကိုရွားပါးျပီး ေဈးလည္းျကီးပါတယ္။ မရွိသေလာက္လည္း ရွာပါးေနတာေျကာင့္၊ သတ္ပံုစာအုပ္ေတြကို ေဈးနူန္းခ်ိုသာစြာနဲ့ ျပန္လည္ထုတ္ေဝေပးနိုင္မည့္သူကို ေမွ်ာ္လင့္ေနပါတယ္ ခင္ဗ်။

၂။ ဆရာရွင့္ ျမန္မာစာသတ္ပုံမွန္ဖို႔ ဘယ္စာအုပ္ဖတ္ရမလဲ လမ္းညႊန္ေပးပါဦးရွင့္

မၾကာခဏ ေျဖရတယ္။ အေျဖကို လက္ခံႏိုင္သူ အေတာ္ကို နည္းမယ္။ ၁၉၈၀-၉၀ ေနာက္မွာစာသင္ရသူေတြက ေပၚလစီသတ္ပံုကိုသာ သိၾကတယ္။ ျပန္ထုတ္စာအုပ္ ၉၀% က လွ်ာရွည္သတ္ပံုေတြ။ ေဒါင္းလုဒ္စာအုပ္ ၉၀% ကလည္း တမင္တကာ မွားေအာင္ျပင္ထားတာေတြ။ လြတ္လပ္ေရးရျပီးေနာက္ထုတ္တဲ့ ဟံသာဝတီတိုက္ထုတ္ေတြ အားလံုး ေကာင္းတယ္။ ၁၉၈၀ မတိုင္မီထုတ္ ေက်ာင္းသံုးစာအုပ္ေတြ အကုန္ေကာင္းတယ္။ မူရင္း ျမန္မာ့စြယ္စံုက်မ္း (၁၅) အုပ္ ေကာင္းတယ္။ စြယ္စံုက်မ္းအႏွစ္ခ်ဳပ္ေတြ အေၾကာင္းအရာေရာ သတ္ပံုပါ တအုပ္တေလမွ မမွန္။ ဆ႒သံဂါယနာတင္ ပါဠိပိဋကတ္ေတာ္ ျမန္မာျပန္ မူရင္းအုပ္ေရ ၃၀ ေက်ာ္ အားလံုးမွန္တယ္။ ေကာင္းတယ္။ 

သတ္ပံုက်မ္းအေဟာင္းတိုင္းေတာ့ မလိုေပမဲ့ လိုတဲ့စာအုပ္ေတြရွိတယ္။

၁။ ရွင္ဥကၠံသမာလာ ျပဳစုထားတဲ့ ဝဏၰေဗာဓနသတ္အင္း (၁၉၆၁) ဟာ တခ်ိန္က ေက်ာင္းသံုးမွီျငမ္းစာအုပ္ျဖစ္တယ္။ သိလိုတာ ရွာရတာေတာ့ နည္းနည္းခက္တယ္။

၂။ စိုက္ပ်ိဳးဝန္ ဦးသာျမတ္ျပဳစုတဲ့ ျမန္မာစာေရးထံုးက်မ္း (၁၉၅၃) လည္း ေကာင္းတယ္။

၃။ ဟသၤာတ ေက်ာင္းဆရာၾကီး ဦးစံခ်စ္ျပဳစုတဲ့ ကဝိဓဇသတ္ပံုက်မ္း (၁၉၅၄) အေကာင္းဆံုးလို႔တယ္။

၄။ မင္းလက္ဝဲေနာ္ရထာျပဳစုတဲ့ ျမန္မာသံေယာဂဒီပနီက်မ္း (၁၉၆၂) ရွိတယ္။

၅။ ေက်ာ္ေအာင္စံထားဆရာေတာ္ျပဳစုတဲ့ ေဝါဟာရတၴဒီပနီ ေကာက္ႏုတ္ခ်က္ (၁၉၆၉) ရွိတယ္။

မွန္တဲ့ သတ္ပံုက်မ္းေတြ စုတ္ျပဲေနျပီ။ အသစ္ေတြက ကေမာက္ကမ။ ကြ်န္ေတာ္တင္ျပတာကို လက္ခံႏိုင္သူ အေတာ္ကို နည္းမယ္။ အမတ္ေရြးတာ မဟုတ္။ ဆယ္လီျဖစ္ခ်င္တာ မဟုတ္။ လိုက္ခ္ မ်ားခ်င္တာ မဟုတ္။ သတ္ပံုစာ ရန္ရွာသူမ်ားတယ္။ ဘေလာ့မယ္။ ကန္ေတာ့။ ေဆာရီး။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၁၃-၆-၂၀၂၀
၃၁-၈-၂၀၂၀

Comments

Popular posts from this blog

က်န္းမာျခင္းသည္ လာဘ္တပါး

Furamin BC သံဓါတ္အားေဆး