သစ္ေလ မွားေလ

ျမန္မာစာ ေရးသားနည္း ေလ့လာခ်င္လို႔ပါဆရာ ဘာစာအုပ္ဖတ္ရမလဲခင္ဗ်


ျမန္မာစာေလ့လာလိုတာ ေကာင္း။ အားေပးတယ္။ 

ေဆးပညာမွာ သစ္ေလ မွန္ေလ။ ျမန္မာစာမွာ ေဟာင္းေလမွန္ေလ။ 

ဟံသာဝတီတိုက္ထုတ္စာအုပ္ေတြ အကုန္ေကာင္းတယ္။ 

၁၉၈၀ မတိုင္မီထုတ္စာအုပ္ေတြ ေကာင္းတယ္။ 

ျပန္ထုတ္ေတြ ၉၅% မမွန္။ 

အြန္လိုင္းေဒါင္းလုဒ္ ၈၅% မွားတယ္။

သတ္ပံုအက္ပ္ေတြ မွန္တာ မေတြ႔ေသး။


ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ 

ကဝိဓဇသတ္ပံုက်မ္း၊ ဦးသာျမန္သတ္ပံုက်မ္းနဲ႔ ဝဏၰေဗာဓနသတ္အင္း (၃) အုပ္ကိုင္တယ္။

ျမန္မာ့စြယ္စံုက်မ္း မူရင္း (၁၅) အုပ္ မွန္တယ္။ အြန္လိုင္းက အမွားေတြ။ 

ျမန္မာ့စြယ္စံုက်မ္း သာသနာေရးဝန္ၾကီးဌာနဝဘ္ဆိုဒ္ကသာ မွန္တယ္။

ဆ႒သဂါယနာတင္ ပါဠိ ျမန္မာျမန္ အုပ္ေရ (၃၀) ေက်ာ္ ၂၀၁၆ ျပန္ထုတ္ သတ္ပံုေတြ မွန္တယ္။


ကန္ေတာ့။ ေဆာရီး။


ေဒါက္တာတင့္ေဆြ

၁၉-၈-၂၀၂၀


Comments

Popular posts from this blog

က်န္းမာျခင္းသည္ လာဘ္တပါး

Furamin BC သံဓါတ္အားေဆး