စိုင္းထီးဆိုင္သီခ်င္းမ်ား
သို႔မဟုတ္ ဦးထီးဆိုတာ ကြ်န္ေတာ့ရြာသားတေယာက္အမည္လား
ဆရာ ဦးထီး ဆုိထားတဲ့ ဒီသီခ်င္းေလးရဲ႕အမည္ေလးမ်ား သိ့လုိ႔ရမလား အရင္တခါ လာတုန္းက မွိုင္းညိဳ႕တဲ့ေႏြ ေနပူထဲမွာေပါ့ အညိဳေရာင္ျမင္ကြင္းနဲ႔
ကြ်န္ေတာ္က ေတးဂီတမွာ အေတာ္ကိုညံ့တယ္။ ေမးလို႔သာ ဝီကီကေနကူးေျဖပါတယ္။ ေျပာလိုတာ ရွိလို႔ပါ။
အႏုပညာရွင္ေတြ စာေပပညာရွင္ေတြတိုင္းမွာ အမည္ကိုယ္စီရွိၾကတယ္။ သူတို႔ကိုယ္တိုင္ အေသအခ်ာ ေရြးထားၾကတဲ့ အမည္ေတြျဖစ္တယ္။ ေဒါက္တာသန္းထြန္းသာ စာအုပ္ထုတ္သူေတြကေန ေဒါက္တာထည့္ေပးတာ။ အဲလိုအမည္ေတြကို မျပင္ရပါ။ ဦးေတြ ေဒၚေတြမထည့္ရပါ။ ေစာ္ကားရာက်တယ္။ စိုင္းထီးဆိုင္ကို တလံုးတေလမွ မျပင္ပဲ ေခၚအပ္တယ္။
ေနာက္ အမ်ိဳးစပ္ျပီးလည္း မေခၚအပ္ပါ။ တခ်ိဳ႕က ဘဘ တဲ့။ အဘ တဲ့။ အေမ တဲ့။ ကိုယ္နဲ႔ အမ်ိဳးေတာ္ေနရင္လည္း အဲတာကို သူမ်ားေတြက သိခ်င္မွသာသိမယ္။
ဦးထီးဆိုတာ ကြ်န္ေတာ့ရြာက ေတာသားတေယာက္အမည္လားလို႔ စဥ္းစားမိေစတယ္။ ေဆာရီး။
စိုင္းထီးဆိုင္သီခ်င္းမ်ား
သဘာဝ (၁၉၇၃)
ေႏြရာသီ (၁၉၇၄)
ေပ်ာက္ဆံုးေနေသာ နိဗၺာန္ဘံု (၁၉၇၅)
နန္းခမ္းႏြဲ႔အတြက္ သီခ်င္းတပုဒ္ (၁၉၇၆)
စိတၱဇအလြမ္း (၁၉၇၇)
ေက်နပ္ပါေတာ့ (၁၉၇၈)
အိပ္စက္အနားယူျပီ (၁၉၇၈)
ေႏြနံနက္ခင္း (ဇူလိုင္၊ ၁၉၈၀)
သဘာဝရဲ့ ရင္ေသြးငယ္ (၁၉၈၁)
ဥေပကၡာ ေလာကသား (မတ္၊ ၁၉၈၁)
လူၾကမ္းမင္းသား (၁၉၈၁)
အမွတ္တရ သီခ်င္းမ်ား (ဇူလိုင္၊ ၁၉၈၂)
ရန္ကုန္မွာ သာတဲ့လ (ဇူလိုင္၊ ၁၉၈၂)
ပလက္ေဖာင္းမင္းသား (၁၉၈၃)
ကိုယ့္အခ်စ္နဲ႔ အရာရာကို အေကာင္းအတိုင္းျဖစ္ေစမယ္ (စက္တင္ဘာ၊ ၁၉၈၄)
ေရဒီယိုကမာရြတ္ (၁၉၈၅)
ခ်စ္အာမခံ (၁၉၈၅)
ေမာင့္အရိုင္းပန္း (၁၉၈၅)
သခင့္ဆီ အေျပးျပန္လာမည္ (၁၉၈၆)
ေလညာအရပ္က အခ်စ္ (ဇန္နဝါရီ၊ ၁၉၈၆)
ဘဝမီးအိမ္ (၁၉၈၇)
ေဝးလုခါ ေဝးေနခ်ိန္ (၁၉၈၈)
ရတနာ (ဇန္နဝါရီ၊ ၁၉၈၉)
အားလံုးကိုေပ်ာ္ေစခ်င္ခဲ့သူ (ဩဂုတ္၊ ၁၉၈၉)
အခ်စ္ဆုေတာင္း (၁၉၉၀)
အခ်စ္ဖိတ္စာ (၁၉၉၀)
ျခေသၤ့လည္ျပန္ (၁၉၉၀)
ဒီဇင္ဘာညတည (ဧျပီ၊ ၁၉၉၁)
ခ်စ္အားနည္းမွ ခ်စ္အားၾကီး (စက္တင္ဘာ ၁၉၉၁)
လြယ္လြယ္နဲ့ မျဖစ္ဘူး ေလးညွို့ရွင္ (စက္တင္ဘာ ၁၉၉၁) (ခင္ေမာင္တိုး)
ဝမ္းေရး (၁၉၉၁) (မီမီဝင္းေဖ)
အတၱစိတ္ကူး (ဧျပီ၊ ၁၉၉၃)
မေတာင္းဘဲ ျပည့္တဲ့ဆု (ဇန္နဝါရီ၊ ၁၉၉၄)
လက္ရည္တျပင္တည္း (၁၉၉၄) (ေဟမာေနဝင္း)
ေမတၱာဂုဏ္ (ေဟမာေနဝင္း)
တမူးရွိလို႔ တပဲလႉ (၁၉၉၄)
မွာသူတေယာက္၊ လာသူတေယာက္ (ေအာက္တိုဘာ၊ ၁၉၉၄) (မီမီဝင္းေဖ)
မိုးလံုးပတ္လည္ (၁၉၉၄)
ငယ္ခ်စ္ဦး (ဇူလိုင္၊ ၁၉၉၄)
ဆံုးျဖတ္လိုက္ပါ၊ ဆံုးျဖတ္လိုက္ျပီ (ဩဂုတ္၊ ၁၉၉၅) (ဆြတ္က်ဲအို)
ခ်ယ္ရီကိုသာ ပန္ပါကြယ္ (ဩဂုတ္၊ ၁၉၉၅)
ငယ္ကြ်မ္းေဆြနွင့္ ေရႊရုပ္ရွင္သီခ်င္းမ်ား (စက္တင္ဘာ ၁၉၉၅) (ေဟမာေနဝင္း)
အခ်စ္မ်ဥ္းျပိဳင္ (၁၉၉၅) (ေမဆြိ)
ကိုယ္တေယာက္တည္းက်န္ (ဒီဇင္ဘာ ၁၉၉၅)
ကြ်န္ေတာ္ခ်စ္ေသာ မံႈေရႊရည္ (၁၉၉၆)
ပ်ံသန္းျခင္း မိုးေကာင္းကင္ ၁+၂ (မတ္၊ ၁၉၉၆)
အရိုင္းမာယာရွင္ (စက္တင္ဘာ၊ ၁၉၉၆)
အနီးဆံုးေသြး၊ အေဝးဆံုးလူ
ရတနာနွင့္ ေခါင္းစီးေတးမ်ား
ခ်စ္ျခင္းရဲ့ အေဖာ္မြန္ (ဧျပီ၊ ၁၉၉၇)
သေဘၤာသားတေယာက္ အေၾကာင္း
အာသီသ (၁၉၉၇)
အစစ္အမွတ္ (နန္းေနာင့္ေနာင့္)
အျမတ္နိုးဆံုး (နွင္း၊ ေမဆြိ)
အေမေန႔ (ဇန္နနဝါရီ ၁၉၉၈)
ေလတံခြန္မေလး (၁၉၉၈)
သေျပညိုဆိုေသာ ပန္း (မတ္၊ ၁၉၉၈)
ျမဲေနေသးတဲ့ လက္တြဲတခု (ဇူလိုင္၊ ၁၉၉၈) (မီမီဝင္းေဖ)
လိေမၼာ္ခ်ိန္
အခ်စ္ဂေဟ (၂၀ဝ၀)
အက်ည္းတန္ခ်စ္သူ (ဇြန္၊ ၂၀ဝ၀)
သံုးရာသီ (ဇြန္၊ ၂၀ဝ၀)
ရခြင့္ (စက္တင္ဘာ၊ ၂၀ဝ၀)
သံုးပန္လွ (ဒီဇင္ဘာ၊ ၂၀ဝ၀)
ဒီဇင္ဘာ နံနက္ခင္း (ဒီဇင္ဘာ၊ ၂၀ဝ၀)
နံနက္ခင္းေပါင္းမ်ားစြာ (၂၀ဝ၂)
တေယာက္ေသာသူ အနမ္း (စက္တင္ဘာ၊ ၂၀ဝ၄)
ေတာင္တန္းေျမမွ ေတးမွတ္တမ္း (ဇန္နဝါရီ၊ ၂၀ဝ၆)
ပါရမီရွင္ (ဇန္နဝါရီ၊ ၂၀ဝ၇)
အက္ဆစ္တစက္ နွင္းတစက္
တြဲဖက္ေကာင္း (နန္းခမ္းႏြဲ႔လိတ္)
သီခ်င္းေခါင္းစဥ္နဲ႔ စာသားေတြကိုလည္း မျပင္ေကာင္းပါ။ စိုင္းခမ္းလိတ္ေရးျပီး စိုင္းထီးဆိုင္ဆိုတဲ့ လြယ္ဆမ္ဆစ္သို႔ ေတာင္းပန္ျခင္းမွာ တစ္ေတြနဲ႔ မေရးတာကို တင္ျပပါတယ္။
တကယ္စူးေနျပီေကာ လြန္ခဲ့သူ
ငါတေယာက္လဲ ရူးမတတ္ျဖစ္ျပီ
ျပန္မေရာက္မယ့္ လူတေယာက္ကို ေမွ်ာ္လင့္မယ့္အစား
ပညာပိုင္းဆိုင္ရာမူပိုင္ခြင့္ကို ေလးစားသင့္ၾကပါတယ္။
ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၁၁-၃-၂ဝ၁၉
ဆရာ ဦးထီး ဆုိထားတဲ့ ဒီသီခ်င္းေလးရဲ႕အမည္ေလးမ်ား သိ့လုိ႔ရမလား အရင္တခါ လာတုန္းက မွိုင္းညိဳ႕တဲ့ေႏြ ေနပူထဲမွာေပါ့ အညိဳေရာင္ျမင္ကြင္းနဲ႔
ကြ်န္ေတာ္က ေတးဂီတမွာ အေတာ္ကိုညံ့တယ္။ ေမးလို႔သာ ဝီကီကေနကူးေျဖပါတယ္။ ေျပာလိုတာ ရွိလို႔ပါ။
အႏုပညာရွင္ေတြ စာေပပညာရွင္ေတြတိုင္းမွာ အမည္ကိုယ္စီရွိၾကတယ္။ သူတို႔ကိုယ္တိုင္ အေသအခ်ာ ေရြးထားၾကတဲ့ အမည္ေတြျဖစ္တယ္။ ေဒါက္တာသန္းထြန္းသာ စာအုပ္ထုတ္သူေတြကေန ေဒါက္တာထည့္ေပးတာ။ အဲလိုအမည္ေတြကို မျပင္ရပါ။ ဦးေတြ ေဒၚေတြမထည့္ရပါ။ ေစာ္ကားရာက်တယ္။ စိုင္းထီးဆိုင္ကို တလံုးတေလမွ မျပင္ပဲ ေခၚအပ္တယ္။
ေနာက္ အမ်ိဳးစပ္ျပီးလည္း မေခၚအပ္ပါ။ တခ်ိဳ႕က ဘဘ တဲ့။ အဘ တဲ့။ အေမ တဲ့။ ကိုယ္နဲ႔ အမ်ိဳးေတာ္ေနရင္လည္း အဲတာကို သူမ်ားေတြက သိခ်င္မွသာသိမယ္။
ဦးထီးဆိုတာ ကြ်န္ေတာ့ရြာက ေတာသားတေယာက္အမည္လားလို႔ စဥ္းစားမိေစတယ္။ ေဆာရီး။
စိုင္းထီးဆိုင္သီခ်င္းမ်ား
သဘာဝ (၁၉၇၃)
ေႏြရာသီ (၁၉၇၄)
ေပ်ာက္ဆံုးေနေသာ နိဗၺာန္ဘံု (၁၉၇၅)
နန္းခမ္းႏြဲ႔အတြက္ သီခ်င္းတပုဒ္ (၁၉၇၆)
စိတၱဇအလြမ္း (၁၉၇၇)
ေက်နပ္ပါေတာ့ (၁၉၇၈)
အိပ္စက္အနားယူျပီ (၁၉၇၈)
ေႏြနံနက္ခင္း (ဇူလိုင္၊ ၁၉၈၀)
သဘာဝရဲ့ ရင္ေသြးငယ္ (၁၉၈၁)
ဥေပကၡာ ေလာကသား (မတ္၊ ၁၉၈၁)
လူၾကမ္းမင္းသား (၁၉၈၁)
အမွတ္တရ သီခ်င္းမ်ား (ဇူလိုင္၊ ၁၉၈၂)
ရန္ကုန္မွာ သာတဲ့လ (ဇူလိုင္၊ ၁၉၈၂)
ပလက္ေဖာင္းမင္းသား (၁၉၈၃)
ကိုယ့္အခ်စ္နဲ႔ အရာရာကို အေကာင္းအတိုင္းျဖစ္ေစမယ္ (စက္တင္ဘာ၊ ၁၉၈၄)
ေရဒီယိုကမာရြတ္ (၁၉၈၅)
ခ်စ္အာမခံ (၁၉၈၅)
ေမာင့္အရိုင္းပန္း (၁၉၈၅)
သခင့္ဆီ အေျပးျပန္လာမည္ (၁၉၈၆)
ေလညာအရပ္က အခ်စ္ (ဇန္နဝါရီ၊ ၁၉၈၆)
ဘဝမီးအိမ္ (၁၉၈၇)
ေဝးလုခါ ေဝးေနခ်ိန္ (၁၉၈၈)
ရတနာ (ဇန္နဝါရီ၊ ၁၉၈၉)
အားလံုးကိုေပ်ာ္ေစခ်င္ခဲ့သူ (ဩဂုတ္၊ ၁၉၈၉)
အခ်စ္ဆုေတာင္း (၁၉၉၀)
အခ်စ္ဖိတ္စာ (၁၉၉၀)
ျခေသၤ့လည္ျပန္ (၁၉၉၀)
ဒီဇင္ဘာညတည (ဧျပီ၊ ၁၉၉၁)
ခ်စ္အားနည္းမွ ခ်စ္အားၾကီး (စက္တင္ဘာ ၁၉၉၁)
လြယ္လြယ္နဲ့ မျဖစ္ဘူး ေလးညွို့ရွင္ (စက္တင္ဘာ ၁၉၉၁) (ခင္ေမာင္တိုး)
ဝမ္းေရး (၁၉၉၁) (မီမီဝင္းေဖ)
အတၱစိတ္ကူး (ဧျပီ၊ ၁၉၉၃)
မေတာင္းဘဲ ျပည့္တဲ့ဆု (ဇန္နဝါရီ၊ ၁၉၉၄)
လက္ရည္တျပင္တည္း (၁၉၉၄) (ေဟမာေနဝင္း)
ေမတၱာဂုဏ္ (ေဟမာေနဝင္း)
တမူးရွိလို႔ တပဲလႉ (၁၉၉၄)
မွာသူတေယာက္၊ လာသူတေယာက္ (ေအာက္တိုဘာ၊ ၁၉၉၄) (မီမီဝင္းေဖ)
မိုးလံုးပတ္လည္ (၁၉၉၄)
ငယ္ခ်စ္ဦး (ဇူလိုင္၊ ၁၉၉၄)
ဆံုးျဖတ္လိုက္ပါ၊ ဆံုးျဖတ္လိုက္ျပီ (ဩဂုတ္၊ ၁၉၉၅) (ဆြတ္က်ဲအို)
ခ်ယ္ရီကိုသာ ပန္ပါကြယ္ (ဩဂုတ္၊ ၁၉၉၅)
ငယ္ကြ်မ္းေဆြနွင့္ ေရႊရုပ္ရွင္သီခ်င္းမ်ား (စက္တင္ဘာ ၁၉၉၅) (ေဟမာေနဝင္း)
အခ်စ္မ်ဥ္းျပိဳင္ (၁၉၉၅) (ေမဆြိ)
ကိုယ္တေယာက္တည္းက်န္ (ဒီဇင္ဘာ ၁၉၉၅)
ကြ်န္ေတာ္ခ်စ္ေသာ မံႈေရႊရည္ (၁၉၉၆)
ပ်ံသန္းျခင္း မိုးေကာင္းကင္ ၁+၂ (မတ္၊ ၁၉၉၆)
အရိုင္းမာယာရွင္ (စက္တင္ဘာ၊ ၁၉၉၆)
အနီးဆံုးေသြး၊ အေဝးဆံုးလူ
ရတနာနွင့္ ေခါင္းစီးေတးမ်ား
ခ်စ္ျခင္းရဲ့ အေဖာ္မြန္ (ဧျပီ၊ ၁၉၉၇)
သေဘၤာသားတေယာက္ အေၾကာင္း
အာသီသ (၁၉၉၇)
အစစ္အမွတ္ (နန္းေနာင့္ေနာင့္)
အျမတ္နိုးဆံုး (နွင္း၊ ေမဆြိ)
အေမေန႔ (ဇန္နနဝါရီ ၁၉၉၈)
ေလတံခြန္မေလး (၁၉၉၈)
သေျပညိုဆိုေသာ ပန္း (မတ္၊ ၁၉၉၈)
ျမဲေနေသးတဲ့ လက္တြဲတခု (ဇူလိုင္၊ ၁၉၉၈) (မီမီဝင္းေဖ)
လိေမၼာ္ခ်ိန္
အခ်စ္ဂေဟ (၂၀ဝ၀)
အက်ည္းတန္ခ်စ္သူ (ဇြန္၊ ၂၀ဝ၀)
သံုးရာသီ (ဇြန္၊ ၂၀ဝ၀)
ရခြင့္ (စက္တင္ဘာ၊ ၂၀ဝ၀)
သံုးပန္လွ (ဒီဇင္ဘာ၊ ၂၀ဝ၀)
ဒီဇင္ဘာ နံနက္ခင္း (ဒီဇင္ဘာ၊ ၂၀ဝ၀)
နံနက္ခင္းေပါင္းမ်ားစြာ (၂၀ဝ၂)
တေယာက္ေသာသူ အနမ္း (စက္တင္ဘာ၊ ၂၀ဝ၄)
ေတာင္တန္းေျမမွ ေတးမွတ္တမ္း (ဇန္နဝါရီ၊ ၂၀ဝ၆)
ပါရမီရွင္ (ဇန္နဝါရီ၊ ၂၀ဝ၇)
အက္ဆစ္တစက္ နွင္းတစက္
တြဲဖက္ေကာင္း (နန္းခမ္းႏြဲ႔လိတ္)
သီခ်င္းေခါင္းစဥ္နဲ႔ စာသားေတြကိုလည္း မျပင္ေကာင္းပါ။ စိုင္းခမ္းလိတ္ေရးျပီး စိုင္းထီးဆိုင္ဆိုတဲ့ လြယ္ဆမ္ဆစ္သို႔ ေတာင္းပန္ျခင္းမွာ တစ္ေတြနဲ႔ မေရးတာကို တင္ျပပါတယ္။
တကယ္စူးေနျပီေကာ လြန္ခဲ့သူ
ငါတေယာက္လဲ ရူးမတတ္ျဖစ္ျပီ
ျပန္မေရာက္မယ့္ လူတေယာက္ကို ေမွ်ာ္လင့္မယ့္အစား
ပညာပိုင္းဆိုင္ရာမူပိုင္ခြင့္ကို ေလးစားသင့္ၾကပါတယ္။
ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၁၁-၃-၂ဝ၁၉

Comments
Post a Comment