Wednesday, December 23, 2015

Doctor-Patient Communication ဆရာ-လူနာ ဆက္သြယ္ေရး

ကြ်န္ေတာ့္ကို (ဆရာၾကီး) လို႔ေခၚတာကို မသင့္ပါေၾကာင္း အၾကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာ ေရးရေသးတာ။ ေဆးေလာကမွာ အထူးကုေတြနဲ႔ ဌာနအၾကီးအကဲေတြကိုသာ (ၾကီး) ထည့္သံုးပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္က ေဆးပညာဘြဲ႔တခုတည္းသာရတယ္။ (ဆရာ) နဲ႔ (ေဒါက္တာ) ဆိုရင္ အသင့္ျမတ္ဆံုးျဖစ္တယ္။

ကြ်န္ေတာ့္ေမြးေန႔နဲ႔ ဓါတ္ပံုကို အတိအက်သံုးထားလို႔ သူမ်ားျမင္ ငယ္ခ်င္ေနသူမဟုတ္တာလည္း သိၾကမွာပါ။ ပရိုဖိုင္းလ္ပံုရိုက္တဲ့ေန႔စြဲလည္း ၂ဝဝ၉ ႏိုဝဘၤာလထဲကပါလို႔ ေရးထားပါတယ္။ တႏွစ္တခါေျပာင္းဘို႔ မသင့္လိုသာ မေျပာင္းတာပါ။

ရာထူးအရသာ အဲလိုေျပာတာမဟုတ္ပါ။ လူနာ-ဆရာဆက္ဆံေရးမွာ တြယ္ကပ္မႈကင္းရတယ္။ ရင္းႏွီးမႈ-တစိမ္းဆန္မႈ ရွင္းရတယ္။ ဆရာၾကီးလို႔ ခ်ီးေျမွာက္ေနဘို႔မလိုပါ။ ဆရာ့ကိုအားကိုးပါတယ္၊ ဆရာေျဖေပးပါေနာ္လို႔ ေတာင္းပန္ခယဘို႔ မလိုပါ။ ယဥ္ေက်းမႈအရ ေလးစားသမႈသာလိုတယ္။ အဲတာကေတာ့ အျပန္အလွန္ရွိအပ္တယ္။

အလုပ္သေဘာဆန္ရမယ္။ ယဥ္ေက်းရမယ္။ အပိုမပါ-အလိုမပါ၊ အဲတာဆို ျပည့္စံုမွန္ကန္တယ္။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၃-၁၂-၂ဝ၁၅

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

သစၥာေဆာင္

တျမန္ႏွစ္က ဒီလိုေန႔မွာ လြန္ခဲ့တဲ့ ၂၈ ႏွစ္ကသိမ္းထားခဲ့တဲ့ သံေသတၲာေလးကို ဖြင့္ပါတယ္။ လံုျခံဳေရးအတြက္ မီးရွိဳ႕ ဖ်က္ဆီးတာမခံရပဲ ခ်န္ထားတာေလးေ...