Hand writing font လက္ဝဲစာလံုး
ငယ္တုန္းကဆြဲခဲ့တဲ့ပံုတူပန္းခ်ီကားဆိုလို႔ က်န္တာေတြက ျခစားသြားတာမို႔ တခုသာျပန္ရေတာ့တယ္။ မံုရြာျမိဳ႕က စတိတ္တူး လို႔ေခၚတဲ့ အထက (၂) မွာ ပန္းခ်ီဆြဲျဖစ္တာပါ။ ငါးတန္းကတည္းကေန ဆယ္တန္းအထိ။ ပန္းခ်ီဆရာ ဦးဘေထြးက သူ႔အိမ္အထိေခၚျပီး ဆီေဆးပန္းခ်ီကားေတြပါျပတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ အခုထိ ဆီေဆးမဆြဲဘူးေသးပါ။ ပထဝီဆရာမ ေဒၚတင္လိႈင္ကလဲ ပန္းခ်ီဆြဲအင္မတန္ေတာ္တယ္။
ဆရာမကလဲ သူ႔အိမ္ကိုေခၚျပီး ပန္းခ်ီကားေတြ ျပပါတယ္။ အလည္ျပန္ေတာ့ ဆရာမကိုဝင္ေတြ႔ခဲ့ေသးတယ္။ သူ႔မွာက်န္ေသးတဲ့ အယ္လ္ဘန္တခုထုတ္ျပတယ္။
မံုရြာမွာ အဲသည္တုန္းက အထက္တန္းေက်ာင္းႏွစ္ေက်ာင္းဘဲရွိေသးတယ္။ အထက (၃) ျဖစ္လာမဲ့ ဝက္စလီေက်ာင္းက (အလက) သာရွိေသးတယ္။ စတိတ္ဝမ္းနဲ႔ စတိတ္တူးက ေနရာတကာျပိဳင္ေနၾကတာ။ ဒါကေတာ့ သဘာဝပါ။ စတိတ္တူး ထိပ္ဖူး၊ စတိတ္ဝမ္း ပုလိပ္ဖမ္းလို႔ ေက်ာင္းသားခ်င္း စကားႏိုင္လုတဲ့ေခတ္ကေပါ့။ တျမိဳ႕လံုးသိေအာင္ျပိဳင္ၾကတာက ေက်ာင္းေပါင္းစံုေဘာလံုးပြဲ။
ကြ်န္ေတာ္က ေဘာလံုးမကစားတတ္ပါ။ ဒါေပမဲ့ ျပိဳင္တဲ့အထဲမွာ ကြ်န္္ေတာ္ပါတယ္။ ပိုစတာတိုက္ပြဲလို႔ေခၚတာမွာ ကြ်န္ေတာ္လက္ရာက မ်ားတယ္။ ေဘာလံုးပြဲေအာင္ႏိုင္ေရးအတြက္ အားေပးတဲ့ပိုစတာေတြကို ေက်ာင္းမွာ ေနရာအႏွံ႔ ကပ္တယ္။ ဆရာဦးေမာင္ေမာင္ကခိုင္းတဲ့ ပိုစတာေတြအမ်ားဆံုးကို ကြ်န္ေတာ္က ေရးေပးရတယ္။ လက္ဝဲစာလံုးလို႔ ေခၚတဲ့စာလံုးမ်ိဳးကို စုတ္တံအျပားနဲ႔ေရးရတာပါ။ ပန္းခ်ီဆန္ေအာင္ စာေရးတာမွာ စနစ္ရွိရတယ္။ အေျခခံက ဝလံုး။ ဝိုင္းေနေအာင္ေရးတာ၊ ဘဲဥပံုေရးတာ မတူပါ။ အခုေျပာတဲ့လက္ဝဲစာလံုးက ဘဲဥလဲမက်၊ ေလးေတာင့္လဲမဟုတ္ပါ။ ေဒါင့္ေနရာကို ေျပေျပေလးေကြးထားရတယ္။ အဲဒီအေျခခံအတိုင္း ကၾကီးကေန အ အထိ။ အသတ္ေတြ အရစ္ေတြမွာလည္း စည္းကမ္းရွိရတယ္။
ကြ်န္ေတာ္က တန္းေျဖာင့္တာကိုသာ သေဘာက်တယ္။ ေကြးရင္၊ ေကာက္ရင္လည္း စနစ္တက်ေကြးေကာက္တာကိုသာ ၾကိဳက္တယ္။ ဒီလိုအၾကိဳက္မ်ိဳးရွိလို႔ ႏိုင္ငံေရးမွာ အဆင္မေျပတာေတြၾကံဳရတယ္လို႔ ေရးဘူးပါတယ္။ အခုေနရာမွာ စုတ္တံမရွိ။ ခဲတံမရွိ။ ပံုဆြဲစာအုပ္လည္းမရွိပါ။ အဲတာနဲ႔ ေဘာလ္ပင္ႏွစ္ေခ်ာင္းပူးျပီး လက္ဝဲစာလံုးေရးလိုက္ပါရေစ။ ေလးႏွစ္တိတိရွိျပီ။
ကေန႔ေတာ့ စုတ္တံကိုင္ၾကည့္လိုက္တယ္။ ျမန္မာႏိုင္ငံသားေတြ ဘယ္မွာေနေန က်န္းမာၾကပါေစ။
ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၇-၁ဝ-၂ဝ၁၄
၇-၁ဝ-၂ဝ၁၈
ဆရာမကလဲ သူ႔အိမ္ကိုေခၚျပီး ပန္းခ်ီကားေတြ ျပပါတယ္။ အလည္ျပန္ေတာ့ ဆရာမကိုဝင္ေတြ႔ခဲ့ေသးတယ္။ သူ႔မွာက်န္ေသးတဲ့ အယ္လ္ဘန္တခုထုတ္ျပတယ္။
မံုရြာမွာ အဲသည္တုန္းက အထက္တန္းေက်ာင္းႏွစ္ေက်ာင္းဘဲရွိေသးတယ္။ အထက (၃) ျဖစ္လာမဲ့ ဝက္စလီေက်ာင္းက (အလက) သာရွိေသးတယ္။ စတိတ္ဝမ္းနဲ႔ စတိတ္တူးက ေနရာတကာျပိဳင္ေနၾကတာ။ ဒါကေတာ့ သဘာဝပါ။ စတိတ္တူး ထိပ္ဖူး၊ စတိတ္ဝမ္း ပုလိပ္ဖမ္းလို႔ ေက်ာင္းသားခ်င္း စကားႏိုင္လုတဲ့ေခတ္ကေပါ့။ တျမိဳ႕လံုးသိေအာင္ျပိဳင္ၾကတာက ေက်ာင္းေပါင္းစံုေဘာလံုးပြဲ။
ကြ်န္ေတာ္က ေဘာလံုးမကစားတတ္ပါ။ ဒါေပမဲ့ ျပိဳင္တဲ့အထဲမွာ ကြ်န္္ေတာ္ပါတယ္။ ပိုစတာတိုက္ပြဲလို႔ေခၚတာမွာ ကြ်န္ေတာ္လက္ရာက မ်ားတယ္။ ေဘာလံုးပြဲေအာင္ႏိုင္ေရးအတြက္ အားေပးတဲ့ပိုစတာေတြကို ေက်ာင္းမွာ ေနရာအႏွံ႔ ကပ္တယ္။ ဆရာဦးေမာင္ေမာင္ကခိုင္းတဲ့ ပိုစတာေတြအမ်ားဆံုးကို ကြ်န္ေတာ္က ေရးေပးရတယ္။ လက္ဝဲစာလံုးလို႔ ေခၚတဲ့စာလံုးမ်ိဳးကို စုတ္တံအျပားနဲ႔ေရးရတာပါ။ ပန္းခ်ီဆန္ေအာင္ စာေရးတာမွာ စနစ္ရွိရတယ္။ အေျခခံက ဝလံုး။ ဝိုင္းေနေအာင္ေရးတာ၊ ဘဲဥပံုေရးတာ မတူပါ။ အခုေျပာတဲ့လက္ဝဲစာလံုးက ဘဲဥလဲမက်၊ ေလးေတာင့္လဲမဟုတ္ပါ။ ေဒါင့္ေနရာကို ေျပေျပေလးေကြးထားရတယ္။ အဲဒီအေျခခံအတိုင္း ကၾကီးကေန အ အထိ။ အသတ္ေတြ အရစ္ေတြမွာလည္း စည္းကမ္းရွိရတယ္။
ကြ်န္ေတာ္က တန္းေျဖာင့္တာကိုသာ သေဘာက်တယ္။ ေကြးရင္၊ ေကာက္ရင္လည္း စနစ္တက်ေကြးေကာက္တာကိုသာ ၾကိဳက္တယ္။ ဒီလိုအၾကိဳက္မ်ိဳးရွိလို႔ ႏိုင္ငံေရးမွာ အဆင္မေျပတာေတြၾကံဳရတယ္လို႔ ေရးဘူးပါတယ္။ အခုေနရာမွာ စုတ္တံမရွိ။ ခဲတံမရွိ။ ပံုဆြဲစာအုပ္လည္းမရွိပါ။ အဲတာနဲ႔ ေဘာလ္ပင္ႏွစ္ေခ်ာင္းပူးျပီး လက္ဝဲစာလံုးေရးလိုက္ပါရေစ။ ေလးႏွစ္တိတိရွိျပီ။
ကေန႔ေတာ့ စုတ္တံကိုင္ၾကည့္လိုက္တယ္။ ျမန္မာႏိုင္ငံသားေတြ ဘယ္မွာေနေန က်န္းမာၾကပါေစ။
ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၇-၁ဝ-၂ဝ၁၄
၇-၁ဝ-၂ဝ၁၈


Comments
Post a Comment