Widowhood မုဆိုးမ

မေန႔က တခုလပ္။ ကေန႔ မုဆိုးမ။ ႏိုင္ငံေရး မဟုတ္ပါ။

သူအရင္လား၊ ကိုယ္အရင္လားဆိုတာ စဥ္းစားမိၾကတယ္။

သူရဲေကာင္းတေယာက္ရ့ဲ မုဆိုးမျဖစ္ရတာဟာ သူရဲေဘာေၾကာင္သူရ့ဲ မိန္းမျဖစ္ရတာထက္ သာလြန္ ေကာင္းမြန္တယ္တဲ့ ေဒၚလိုရီ အီဗာရုရီကေျပာတာ။ က်မဟာ ေပ်ာ္စရာေကာင္းျပီး ျပည့္စံုတဲ့ဘဝတခုထူေထာင္ဘို႔ၾကိဳးစားေနမိတာ မွားတာပဲ။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ က်မရ့ဲ ႏွလံုးသားက ေသဆံုးသြားတဲ့ေယာက္်ားရ့ဲရင္ထဲမွာ ျမဳပ္ထားျပီးခဲ့ျပီမဟုတ္လားတဲ့ ခရစ္စတိန္ ဟုပ္ မက္ဇိုလာကေရးတာ။

ကြ်န္ေတာ္တို႔လည္း သူအရင္လား၊ ကိုယ္အရင္လားဆိုတာ စဥ္းစားမိၾက၊ စကားစပ္မိၾကတာ သံုးေလးႏွစ္ေလာက္ ရွိျပီ။ ကြ်န္ေတာ္ဇနီးက သူအရင္သာျဖစ္ခ်င္တယ္လို႔ ေျပာဘူးတာကို ထည့္ေရးရမလား၊ မေရးပဲ ထားရမလားနဲ႔ အခုသာ ေရးပါတယ္။

ဒီစာေရးတာ ေလးႏွစ္တိတိ ကြ်န္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ ဂံုနီအိတ္စြပ္ သံုးေခ်ာင္းေထာက္ ေလွ်ာက္ေနၾကဆဲ။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၈-၁ဝ-၂ဝ၁၄
၂၈-၁ဝ-၂ဝ၁၈

Comments

Popular posts from this blog

က်န္းမာျခင္းသည္ လာဘ္တပါး

Furamin BC သံဓါတ္အားေဆး