Subjects စာသံုးေလးမ်ိဳး

စာေတြေရးပါတယ္။ သံုးေလးမ်ိဳး။ ေဆးပညာစာေတြကိုေတာ့ ေဆးမွဴးေတြ၊ ဆရာမေတြကို သည္အတိုင္းသာ လုိက္နာပါလို႔ တိတိက်က်ေျပာပါတယ္။

ႏိုင္ငံေရးလည္း ေရးတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ရပ္တည္သလို ထပ္တူလုိက္ပါဘို႔ တခါမွထည့္မေရးပါ။ ေမွ်ာ္လင့္လည္း မထားပါ။ မဲဆြယ္ကာလတခုမွာသာ ကြ်န္ေတာ္ျဖစ္ေစခ်င္တာကို ေရးပါတယ္။

ျမန္မာစာေရးတာမွာ သတ္ပံုေတြ အရင္ကေတာ့ ဘယ္လိုေရးသံုးခဲ့ၾကတယ္။ ေခတ္အရ လြယ္ကူရွင္းလင္းတာကို ေျပာင္းတာမ်ိဳးနဲ႔ အမိန္႔အာဏာနဲ႔ အတင္းအဓမၼေျပာင္းခိုင္းတာကို ခြဲျခားျပပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္က ဆံုးျဖတ္ခ်က္မေပးပါ။

သုတနဲ႔ သမိုင္းလည္း နည္းနည္းပါးပါးေရးတယ္။ အကိုးအကားထည့္ ေရးတာပါ။ ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္ပိုင္သိတာ တခုမွမရွိပါ။ ကြ်န္ေတာ့္စာကို သေဘာမတူသူေတြရွိမွာကို ၾကိဳတြက္ျပီးသားပါ။ ေဒါသပါတဲ့ အစြဲနဲ႔ေရးလာရင္ေတာ့ ဘေလာ့ပါတယ္။ ပညာနဲ႔ျငင္းလာရင္ ကြ်န္ေတာ္ပါ ပညာတိုးတယ္။

တခ်ိဳ႕က စဥ္းစားဆင္ျခင္မႈနဲ႔ လုပ္ကိုင္ေလ့ရွိတယ္။ တခ်ိဳ႕က အထက္ကေျပာတာကိုသာ ျပားျပားဝပ္လိုက္နာတယ္။ တခ်ိဳ႕ကလည္း ကိုယ္ထင္ရာကိုယ္။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၅-၁-၂ဝ၁၇

Comments

Popular posts from this blog

က်န္းမာျခင္းသည္ လာဘ္တပါး

Furamin BC သံဓါတ္အားေဆး