မိုးကုတ္ဝိပႆနာထက္သာေသာ ျမန္မာစာဆရာမ်ားသို႔
ေဝဒနာကလဲ ဘယ္ႏွစ္မ်ိဳးစုေနသလဲ။ ဒီေနရာမွာ အမွတ္ရလြယ္ေအာင္ ေဝဒနာသံုးမ်ိဳးဘဲမွတ္ထား။ သံုးမ်ိဳးက ေကာင္းဒါခံစားတဲ့ သုခေဝဒနာတမ်ိဳး၊ မေကာင္းဒါခံစားတဲ့ ဒုကၡေဝဒနာတမ်ိဳး၊ အသင့္အတင့္အမွတ္မထင္ခံစားတဲ့ ဥေပကၡာေဝဒနာတမ်ိဳးလို႔ သံုးမ်ိဳးဘဲမွတ္ၾက။ ဒီေဝဒနာသံုးပါးဟာ ဒကာဒကာမတို႔သႏၲာန္မွာ လဲွ႔ျပီးျဖစ္ပ်က္ေနၾကတယ္။ တခုမရွိတခု၊ တခုခုကေတာ့ ရွိေနမွာဘဲ။ သေဘာပါၾကလား။
သုခေဝဒနာတစ္မ်ိဳး မဟုတ္။ ဒုကၡေဝဒနာတစ္မ်ိဳး မဟုတ္။ ဥေပကၡာေဝဒနာတစ္မ်ိဳး မဟုတ္။ တစ္ခုမရွိတစ္ခု မဟုတ္။ တစ္ခုခုကေတာ့ မဟုတ္။
မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးရဲ႕ ဝိပႆနာစာအုပ္ထုတ္ထက္ ျမန္မာစာေတာ္ၾကတတ္ၾကကုန္ေသာ ေခတ္တစ္ (ေခတ္သစ္ မဟုတ္) ျမန္မာစာ ဆရာ့ဆရာၾကီးမ်ားသိေစရန္ ရိုေသေလးစားစြာျဖင့္ -
ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၅-၇-၂ဝ၁၆
၂၅-၇-၂ဝ၁၇
ဆ႒သံဂါယနာတင္ ပိဋကတ္ေတာ္
အဘိဓမၼာပိဋကတ္ ကထာဝတၳဳပါဠိေတာ္ ျမန္မာျပန္ ပဌမတြဲ
သကဝါဒီ။ အမိျဖစ္၍ အမိမဟုတ္ေသာ တစံုတေယာက္ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ ရွိပါသေလာ။
ပရဝါဒီ။ ေၾသာ္ ရွိပါ၏။
သကဝါဒီ။ ပုဂၢိဳလ္ျဖစ္၍ ပုဂၢိဳလ္မဟုတ္ေသာ တစံုတေယာက္ေသာပုဂၢိဳလ္သည္ ရွိပါသေလာ။
ပရဝါဒီ။ ဤသို႔ကား မဆိုသင့္ေပ။
သကဝါဒီ။ အဖျဖစ္၍ အစ္ကိုညီျဖစ္၍ အစ္မ ႏွမ ညီမျဖစ္၍ မင္းမ်ိဳးျဖစ္ပုဏၰားမ်ိဳးျဖစ္၍ ကုန္သည္မ်ိဳးျဖစ္၍ သူဆင္းရဲမ်ိဳးျဖစ္၍ အိမ္၌ေနသူလူျဖစ္၍ နတ္ျဖစ္၍ လူမဟုတ္ေသာ တစံုတေယာက္ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ ရွိပါသေလာ။
ပရဝါဒီ။ ေၾသာ္ ရွိပါ၏။
သကဝါဒီ။ ပုဂၢိဳလ္ျဖစ္၍ ပုဂၢိဳလ္မဟုတ္ေသာ တစံုတေယာက္ေသာပုဂၢိဳလ္သည္ ရွိပါသေလာ။
ပရဝါဒီ။ ဤသို႔ကား မဆိုသင့္ေပ။
ဆ႒သံဂါယနာတင္ ဆရာေတာ္ၾကီးမ်ားထက္ ျမန္မာစာေတာ္ၾကတတ္ၾကကုန္ေသာ ေခတ္တစ္ (ေခတ္သစ္ မဟုတ္) ျမန္မာစာဆရာၾကီးမ်ားသိေစရန္ ရိုေသေလးစားစြာျဖင့္ -
ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၅-၇-၂ဝ၁၆
၂၅-၇-၂ဝ၁၇
ဆ႒သံဂါယနာတင္ ပိဋကတ္ေတာ္
အဘိဓမၼာပိဋကတ္ ပုဂၢလပညတ္ ပါဠိေတာ္ ျမန္မာျပန္
၃၂။ ႏွစ္ဘဝသံုးဘဝ စသည္ တမ်ိဳးမွတမ်ိဳး၌ျဖစ္၍ ပဋိသေႏၶေနေသာ ေကာလံေကာလ ပုဂၢိဳလ္ဟူသည္ အဘယ္နည္း။ ဤေလာက၌ အခ်ိဳ႕ေသာပုဂၢိဳလ္သည္ သံုးပါးေသာသံေယာဇဥ္တို႔၏ ကုန္ျခင္းေၾကာင့္ ေသာတာပန္ျဖစ္၏။ အပါယ္ေလးပါးသို႔ က်ျခင္းသေဘာမရွိ။ ကိန္းေသျမဲ၏။ အထက္မဂ္သံုးပါးလွ်င္ လည္းေလ်ာင္းရာ၏။ ထိုပုဂၢိဳလ္သည္ ႏွစ္ဘဝ၎ သံုးဘဝ၎ အမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔၌ က်င္လည္ေျပးသြား၍ ဆင္းရဲ၏အဆံုးကိုျပဳ၏။ ဤပုဂၢိဳလ္ကို ႏွစ္ဘဝ သံုးဘဝသည္ တမ်ိဳးမွတမ်ိဳး၌ျဖစ္၍ ပဋိသေႏၶေနေသာ ေကာလံေကာလပုဂၢိဳလ္ဟူ၍ ဆိုအပ္၏။
၃၃။ တဘဝသာ ပဋိသေႏၶမ်ိဳးေစ့ရွိေသာ ဧကဗီဇီပုဂၢိဳလ္ဟူသည္ အဘယ္နည္း။ ဤေလာက၌ အခ်ိဳ႕ေသာပုဂၢိဳလ္သည္ သံုးပါးေသာသံေယာဇဥ္တို႔၏ ကုန္ျခင္းေၾကာင့္ ေသာတာပန္ျဖစ္၏။ အပါယ္ေလးပါးသို႔ က်ျခင္းသေဘာမရွိ။ ကိန္းေသျမဲ၏။ အထက္မဂ္သံုးပါးလွ်င္ လည္းေလ်ာင္းရာ၏။ ထိုပုဂၢိဳလ္သည္ တၾကိမ္သာလွ်င္ လူ႔ဘဝ၌ျဖစ္၍ ဆင္းရဲ၏အဆံုးကိုျပဳ၏။ ဤပုဂၢိဳလ္ကို တဘဝသာလွ်င္ ပဋိသေႏၶမ်ိဳးေစ့ရွိေသာ ဧကဗီဇီပုဂၢိဳလ္ဟူ၍ ဆိုအပ္၏။
တစ္မ်ိဳးမွတစ္မ်ိဳး၌ျဖစ္၍ မဟုတ္။ တစ္ဘဝသာလွ်င္ မဟုတ္။ တစ္ၾကိမ္သာလွ်င္ မဟုတ္။
ဆ႒သံဂါယနာတင္ ဆရာေတာ္ၾကီးမ်ားထက္ ျမန္မာစာေတာ္ၾကတတ္ၾကကုန္ေသာ ေခတ္တစ္ (ေခတ္သစ္ မဟုတ္) ျမန္မာစာ ဆရာ့ဆရာၾကီးမ်ားသိေစရန္ ရိုေသေလးစားစြာျဖင့္ -
ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၅-၇-၂ဝ၁၆
၂၅-၇-၂ဝ၁၇
ေစာစံဖိုးသင္
ထူးျခားခ်က္တရပ္မွာ ယင္းဂ်ာနယ္အခ်ိဳ႕တြင္ ေခတ္အဆက္ဆက္က ႏိုင္ငံေရးလုပ္ငန္းမ်ားတြင္ အေရာင္အဆင္း အမ်ိဳးမ်ိဳးျဖင့္ ပါဝင္ေဆာင္ရြက္ခဲ့သူတို႔က ကေလာင္နာမည္အမ်ိဳးမ်ိဳးျဖင့္၎၊ ပင္ကိုယ္နာမည္ရင္းျဖင့္၎ ပါဝင္ေရးသားလာၾကျခင္းျဖစ္သည္။ ယင္းသို႔ေရးသားၾကသူမ်ားတြင္ ကရင္အမ်ိဳးသား ႏိုင္ငံေရးေခါင္းေဆာင္တဦးျဖစ္သူ ေစာစံဖိုးသင္လည္းပါရွိေလသည္။
အိုးေဝဂ်ာနယ္တြင္ ေစာစံဖိုးသင္ေျပာေသာ ပံုျပင္ဟူ၍ အခန္းတခန္းဖြင့္ျပီး ေစာစံဖိုးသင္ ေရးလိုေျပာလိုသမွ်ကို ေရးသား ေဖၚျပရန္ အယ္ဒီတာခ်ဳပ္က စီစဥ္ခဲ့ေလသည္။ အိုးေဝဂ်ာနယ္တြင္ အယ္ဒီတာတဦးျဖစ္ေနေသာ စာေရးသူက ရိုးသားေသာ ကရင္အမ်ိဳးသားတဦးအေနျဖင့္ တိုတိုျပတ္ျပတ္ေရးသားေသာ ေစာစံဖိုးသင္၏ ေဆာင္းပါးမ်ားကို တကၠသိုလ္စိန္တင္ ေရးခဲ့တာ ထူးျခားခ်က္တစ္ရပ္မွာ မဟုတ္ပါ။ အခန္းတစ္ခန္းဖြင့္ျပီး မဟုတ္ပါ။ ကရင္အမ်ိဳးသားတစ္ဦးအေနျဖင့္ မဟုတ္ပါ။
ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၅-၇-၂ဝ၁၆
၂၅-၇-၂ဝ၁၇
Gone wild ရာဇဝင္ရိုင္း
လူထုဦးလွေရးခဲ့တဲ့စာအုပ္ အမွာစာမွာ ေရႊကိုင္းသားကေရးပါတယ္။ သတင္းစာေတြထဲက ေန႔စဥ္အျဖစ္အပ်က္ေတြဟာ ေနာင္တခ်ိန္မွာ ရာဇဝင္ေတြျဖစ္လာတယ္လို႔။ ဦးလွစာအုပ္ေတြကို ထပ္ထုတ္ေတာ့ တ ေနရာေတြမွာ တစ္ လုပ္ၾကရင္ေတာ့ ရာဇဝင္ရိုင္းပါလိမ့္မယ္။
- အစဥ္အလာေဖ်ာက္ အရင္စာေပ်ာက္
- အေတြးအၾကံေကာက္ အေရးမွန္ေဖ်ာက္
- ေဖ်ာက္ခ်င္တာေဖ်ာက္၊ ေပ်ာက္ခ်င္တာေပ်ာက္
- ေဖ်ာက္တိုင္းမပ်က္၊ ဖ်က္တိုင္းမစင္
- ရာဇဝင္ရိုင္း ေသြးသမိုင္းကို
- ျပည္သူေတြ ေတြးတိုင္းေတြးတိုင္း နာက်ည္းေစ။
မွတ္ခ်က္။ ေအာက္ဆံုး ေလးေၾကာင္းက ေမာင္စိန္ဝင္း (ပုတီးကုန္း) ကဗ်ာထဲကျဖစ္ပါတယ္။
ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၅-၇-၂ဝ၁၆
၂၅-၇-၂ဝ၁၇
Mandalay Bombarded မႏၲေလးျမိဳ႕လယ္မွာ ဗံုးၾကဲျခင္း
၃-၄-၄၂ ရက္ေန႔မွာ ဂ်ပန္ မႏၲေလးကိုလာျပီး ဗံုးၾကဲတယ္။ အာရွအေရွ႕ဖ်ားစစ္ပြဲမွာ အၾကီးဆံုး တိုက္ခိုက္ ဖ်က္ဆီးျခင္းတရပ္ျဖစ္တယ္။ လူ ၂ဝဝဝ နဲ႔ ၃ဝဝဝ ၾကား ေသေၾကပ်က္စီးတယ္။ ေထာင္ေပါင္းမ်ားစြာ ဒဏ္ရာရရွိတယ္။
အထက္ပါပံုမွာ ဗံုးက်ျပီး ျမိဳ႕လယ္တေနရာကို ေတြ႔ျမင္ရပံုျဖစ္တယ္။
ဖ်က္ဆီးျခင္းတစ္ရပ္ မဟုတ္ပါ။ ျမိဳ႕လယ္တစ္ေနရာ မဟုတ္ပါ။
ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၅-၇-၂ဝ၁၆
၂၅-၇-၂ဝ၁၇
ဆရာဝန္သည္ အခ်ည္းအႏွီးသာျဖစ္သည္
စစ္ႏွင့္ျငိမ္းခ်မ္းေရး ၇ ႏွစ္စပ္လ်ဥ္း၍
- ၁ -
၁၈၅၇ ခု။
ဂ်ဴလိုင္ ၂၆။ ယေန႔နံနက္ ေနမေကာင္း။ တေန႔လံုး ဖဲကစားသည္။ အကုန္ရွံဳးသည္။ ညစာကို အိမ္တြင္စားသည္။ အဖ်ားတက္လာျပီး၊ ရွက္ဖြယ္ေကာင္းလွေသာ ဖဲဝါသနာကို ျဖတ္ရန္ ၾကိဳးစားၾကည့္သည္။ သို႔ရာတြင္ တည္ျငိမ္စြာ မေတြးႏိုင္။ အဖ်ားတက္သျဖင့္ ကေယာင္ေခ်ာက္ခ်ား စဥ္းစားျခင္းမ်ိဳးသာျဖစ္သည္။
ဂ်ဴလုိင္ ၂၇။ ျပင္သစ္မိတ္ေဆြတဦးထံမွ ေငြ ၂ဝဝ ေခ်း၍ ကစားျပန္သည္။ ရွံဳးျပန္သည္။ မိတ္ေဆြမ်ားထံစာေရးသည္။ ေနာက္ထပ္မကစားေတာ့ဟု ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္။ တည္ျငိမ္စြာ စဥ္းစားႏိုင္စျပဳလာျပီ။
ဂ်ဴလုိင္ ၂၈။ အိပ္ယာမွ ၾကည္လင္စြာႏိုးလာသည္။ ယေန႔ ဆရာဝန္ထံသြားျပသည္။ တပတ္ေလာက္ကုရမည္ဟု ေျပာသည္။ သို႔ရာတြင္ ကြ်ႏ္ုပ္အဖို႔ကား ဆရာဝန္သည္ အခ်ည္းအႏွီးသာျဖစ္သည္။ (ေတာ္လ္စထြိဳင္း၏ ေန႔စဥ္ မွတ္တမ္းမ်ားမွ။)
တစ္ေန႔လံုး ဖဲကစားသည္ မဟုတ္။ ျပင္သစ္မိတ္ေဆြတစ္ဦးထံမွ မဟုတ္။ တစ္ပတ္ေလာက္ကုရမည္ဟုေျပာသည္ မဟုတ္။
ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၅-၇-၂ဝ၁၆
၂၅-၇-၂ဝ၁၇
သုခေဝဒနာတစ္မ်ိဳး မဟုတ္။ ဒုကၡေဝဒနာတစ္မ်ိဳး မဟုတ္။ ဥေပကၡာေဝဒနာတစ္မ်ိဳး မဟုတ္။ တစ္ခုမရွိတစ္ခု မဟုတ္။ တစ္ခုခုကေတာ့ မဟုတ္။
မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးရဲ႕ ဝိပႆနာစာအုပ္ထုတ္ထက္ ျမန္မာစာေတာ္ၾကတတ္ၾကကုန္ေသာ ေခတ္တစ္ (ေခတ္သစ္ မဟုတ္) ျမန္မာစာ ဆရာ့ဆရာၾကီးမ်ားသိေစရန္ ရိုေသေလးစားစြာျဖင့္ -
ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၅-၇-၂ဝ၁၆
၂၅-၇-၂ဝ၁၇
ဆ႒သံဂါယနာတင္ ပိဋကတ္ေတာ္
အဘိဓမၼာပိဋကတ္ ကထာဝတၳဳပါဠိေတာ္ ျမန္မာျပန္ ပဌမတြဲ
သကဝါဒီ။ အမိျဖစ္၍ အမိမဟုတ္ေသာ တစံုတေယာက္ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ ရွိပါသေလာ။
ပရဝါဒီ။ ေၾသာ္ ရွိပါ၏။
သကဝါဒီ။ ပုဂၢိဳလ္ျဖစ္၍ ပုဂၢိဳလ္မဟုတ္ေသာ တစံုတေယာက္ေသာပုဂၢိဳလ္သည္ ရွိပါသေလာ။
ပရဝါဒီ။ ဤသို႔ကား မဆိုသင့္ေပ။
သကဝါဒီ။ အဖျဖစ္၍ အစ္ကိုညီျဖစ္၍ အစ္မ ႏွမ ညီမျဖစ္၍ မင္းမ်ိဳးျဖစ္ပုဏၰားမ်ိဳးျဖစ္၍ ကုန္သည္မ်ိဳးျဖစ္၍ သူဆင္းရဲမ်ိဳးျဖစ္၍ အိမ္၌ေနသူလူျဖစ္၍ နတ္ျဖစ္၍ လူမဟုတ္ေသာ တစံုတေယာက္ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ ရွိပါသေလာ။
ပရဝါဒီ။ ေၾသာ္ ရွိပါ၏။
သကဝါဒီ။ ပုဂၢိဳလ္ျဖစ္၍ ပုဂၢိဳလ္မဟုတ္ေသာ တစံုတေယာက္ေသာပုဂၢိဳလ္သည္ ရွိပါသေလာ။
ပရဝါဒီ။ ဤသို႔ကား မဆိုသင့္ေပ။
ဆ႒သံဂါယနာတင္ ဆရာေတာ္ၾကီးမ်ားထက္ ျမန္မာစာေတာ္ၾကတတ္ၾကကုန္ေသာ ေခတ္တစ္ (ေခတ္သစ္ မဟုတ္) ျမန္မာစာဆရာၾကီးမ်ားသိေစရန္ ရိုေသေလးစားစြာျဖင့္ -
ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၅-၇-၂ဝ၁၆
၂၅-၇-၂ဝ၁၇
ဆ႒သံဂါယနာတင္ ပိဋကတ္ေတာ္
အဘိဓမၼာပိဋကတ္ ပုဂၢလပညတ္ ပါဠိေတာ္ ျမန္မာျပန္
၃၂။ ႏွစ္ဘဝသံုးဘဝ စသည္ တမ်ိဳးမွတမ်ိဳး၌ျဖစ္၍ ပဋိသေႏၶေနေသာ ေကာလံေကာလ ပုဂၢိဳလ္ဟူသည္ အဘယ္နည္း။ ဤေလာက၌ အခ်ိဳ႕ေသာပုဂၢိဳလ္သည္ သံုးပါးေသာသံေယာဇဥ္တို႔၏ ကုန္ျခင္းေၾကာင့္ ေသာတာပန္ျဖစ္၏။ အပါယ္ေလးပါးသို႔ က်ျခင္းသေဘာမရွိ။ ကိန္းေသျမဲ၏။ အထက္မဂ္သံုးပါးလွ်င္ လည္းေလ်ာင္းရာ၏။ ထိုပုဂၢိဳလ္သည္ ႏွစ္ဘဝ၎ သံုးဘဝ၎ အမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔၌ က်င္လည္ေျပးသြား၍ ဆင္းရဲ၏အဆံုးကိုျပဳ၏။ ဤပုဂၢိဳလ္ကို ႏွစ္ဘဝ သံုးဘဝသည္ တမ်ိဳးမွတမ်ိဳး၌ျဖစ္၍ ပဋိသေႏၶေနေသာ ေကာလံေကာလပုဂၢိဳလ္ဟူ၍ ဆိုအပ္၏။
၃၃။ တဘဝသာ ပဋိသေႏၶမ်ိဳးေစ့ရွိေသာ ဧကဗီဇီပုဂၢိဳလ္ဟူသည္ အဘယ္နည္း။ ဤေလာက၌ အခ်ိဳ႕ေသာပုဂၢိဳလ္သည္ သံုးပါးေသာသံေယာဇဥ္တို႔၏ ကုန္ျခင္းေၾကာင့္ ေသာတာပန္ျဖစ္၏။ အပါယ္ေလးပါးသို႔ က်ျခင္းသေဘာမရွိ။ ကိန္းေသျမဲ၏။ အထက္မဂ္သံုးပါးလွ်င္ လည္းေလ်ာင္းရာ၏။ ထိုပုဂၢိဳလ္သည္ တၾကိမ္သာလွ်င္ လူ႔ဘဝ၌ျဖစ္၍ ဆင္းရဲ၏အဆံုးကိုျပဳ၏။ ဤပုဂၢိဳလ္ကို တဘဝသာလွ်င္ ပဋိသေႏၶမ်ိဳးေစ့ရွိေသာ ဧကဗီဇီပုဂၢိဳလ္ဟူ၍ ဆိုအပ္၏။
တစ္မ်ိဳးမွတစ္မ်ိဳး၌ျဖစ္၍ မဟုတ္။ တစ္ဘဝသာလွ်င္ မဟုတ္။ တစ္ၾကိမ္သာလွ်င္ မဟုတ္။
ဆ႒သံဂါယနာတင္ ဆရာေတာ္ၾကီးမ်ားထက္ ျမန္မာစာေတာ္ၾကတတ္ၾကကုန္ေသာ ေခတ္တစ္ (ေခတ္သစ္ မဟုတ္) ျမန္မာစာ ဆရာ့ဆရာၾကီးမ်ားသိေစရန္ ရိုေသေလးစားစြာျဖင့္ -
ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၅-၇-၂ဝ၁၆
၂၅-၇-၂ဝ၁၇
ေစာစံဖိုးသင္
ထူးျခားခ်က္တရပ္မွာ ယင္းဂ်ာနယ္အခ်ိဳ႕တြင္ ေခတ္အဆက္ဆက္က ႏိုင္ငံေရးလုပ္ငန္းမ်ားတြင္ အေရာင္အဆင္း အမ်ိဳးမ်ိဳးျဖင့္ ပါဝင္ေဆာင္ရြက္ခဲ့သူတို႔က ကေလာင္နာမည္အမ်ိဳးမ်ိဳးျဖင့္၎၊ ပင္ကိုယ္နာမည္ရင္းျဖင့္၎ ပါဝင္ေရးသားလာၾကျခင္းျဖစ္သည္။ ယင္းသို႔ေရးသားၾကသူမ်ားတြင္ ကရင္အမ်ိဳးသား ႏိုင္ငံေရးေခါင္းေဆာင္တဦးျဖစ္သူ ေစာစံဖိုးသင္လည္းပါရွိေလသည္။
အိုးေဝဂ်ာနယ္တြင္ ေစာစံဖိုးသင္ေျပာေသာ ပံုျပင္ဟူ၍ အခန္းတခန္းဖြင့္ျပီး ေစာစံဖိုးသင္ ေရးလိုေျပာလိုသမွ်ကို ေရးသား ေဖၚျပရန္ အယ္ဒီတာခ်ဳပ္က စီစဥ္ခဲ့ေလသည္။ အိုးေဝဂ်ာနယ္တြင္ အယ္ဒီတာတဦးျဖစ္ေနေသာ စာေရးသူက ရိုးသားေသာ ကရင္အမ်ိဳးသားတဦးအေနျဖင့္ တိုတိုျပတ္ျပတ္ေရးသားေသာ ေစာစံဖိုးသင္၏ ေဆာင္းပါးမ်ားကို တကၠသိုလ္စိန္တင္ ေရးခဲ့တာ ထူးျခားခ်က္တစ္ရပ္မွာ မဟုတ္ပါ။ အခန္းတစ္ခန္းဖြင့္ျပီး မဟုတ္ပါ။ ကရင္အမ်ိဳးသားတစ္ဦးအေနျဖင့္ မဟုတ္ပါ။
ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၅-၇-၂ဝ၁၆
၂၅-၇-၂ဝ၁၇
Gone wild ရာဇဝင္ရိုင္း
လူထုဦးလွေရးခဲ့တဲ့စာအုပ္ အမွာစာမွာ ေရႊကိုင္းသားကေရးပါတယ္။ သတင္းစာေတြထဲက ေန႔စဥ္အျဖစ္အပ်က္ေတြဟာ ေနာင္တခ်ိန္မွာ ရာဇဝင္ေတြျဖစ္လာတယ္လို႔။ ဦးလွစာအုပ္ေတြကို ထပ္ထုတ္ေတာ့ တ ေနရာေတြမွာ တစ္ လုပ္ၾကရင္ေတာ့ ရာဇဝင္ရိုင္းပါလိမ့္မယ္။
- အစဥ္အလာေဖ်ာက္ အရင္စာေပ်ာက္
- အေတြးအၾကံေကာက္ အေရးမွန္ေဖ်ာက္
- ေဖ်ာက္ခ်င္တာေဖ်ာက္၊ ေပ်ာက္ခ်င္တာေပ်ာက္
- ေဖ်ာက္တိုင္းမပ်က္၊ ဖ်က္တိုင္းမစင္
- ရာဇဝင္ရိုင္း ေသြးသမိုင္းကို
- ျပည္သူေတြ ေတြးတိုင္းေတြးတိုင္း နာက်ည္းေစ။
မွတ္ခ်က္။ ေအာက္ဆံုး ေလးေၾကာင္းက ေမာင္စိန္ဝင္း (ပုတီးကုန္း) ကဗ်ာထဲကျဖစ္ပါတယ္။
ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၅-၇-၂ဝ၁၆
၂၅-၇-၂ဝ၁၇
Mandalay Bombarded မႏၲေလးျမိဳ႕လယ္မွာ ဗံုးၾကဲျခင္း
၃-၄-၄၂ ရက္ေန႔မွာ ဂ်ပန္ မႏၲေလးကိုလာျပီး ဗံုးၾကဲတယ္။ အာရွအေရွ႕ဖ်ားစစ္ပြဲမွာ အၾကီးဆံုး တိုက္ခိုက္ ဖ်က္ဆီးျခင္းတရပ္ျဖစ္တယ္။ လူ ၂ဝဝဝ နဲ႔ ၃ဝဝဝ ၾကား ေသေၾကပ်က္စီးတယ္။ ေထာင္ေပါင္းမ်ားစြာ ဒဏ္ရာရရွိတယ္။
အထက္ပါပံုမွာ ဗံုးက်ျပီး ျမိဳ႕လယ္တေနရာကို ေတြ႔ျမင္ရပံုျဖစ္တယ္။
ဖ်က္ဆီးျခင္းတစ္ရပ္ မဟုတ္ပါ။ ျမိဳ႕လယ္တစ္ေနရာ မဟုတ္ပါ။
ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၅-၇-၂ဝ၁၆
၂၅-၇-၂ဝ၁၇
ဆရာဝန္သည္ အခ်ည္းအႏွီးသာျဖစ္သည္
စစ္ႏွင့္ျငိမ္းခ်မ္းေရး ၇ ႏွစ္စပ္လ်ဥ္း၍
- ၁ -
၁၈၅၇ ခု။
ဂ်ဴလိုင္ ၂၆။ ယေန႔နံနက္ ေနမေကာင္း။ တေန႔လံုး ဖဲကစားသည္။ အကုန္ရွံဳးသည္။ ညစာကို အိမ္တြင္စားသည္။ အဖ်ားတက္လာျပီး၊ ရွက္ဖြယ္ေကာင္းလွေသာ ဖဲဝါသနာကို ျဖတ္ရန္ ၾကိဳးစားၾကည့္သည္။ သို႔ရာတြင္ တည္ျငိမ္စြာ မေတြးႏိုင္။ အဖ်ားတက္သျဖင့္ ကေယာင္ေခ်ာက္ခ်ား စဥ္းစားျခင္းမ်ိဳးသာျဖစ္သည္။
ဂ်ဴလုိင္ ၂၇။ ျပင္သစ္မိတ္ေဆြတဦးထံမွ ေငြ ၂ဝဝ ေခ်း၍ ကစားျပန္သည္။ ရွံဳးျပန္သည္။ မိတ္ေဆြမ်ားထံစာေရးသည္။ ေနာက္ထပ္မကစားေတာ့ဟု ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္။ တည္ျငိမ္စြာ စဥ္းစားႏိုင္စျပဳလာျပီ။
ဂ်ဴလုိင္ ၂၈။ အိပ္ယာမွ ၾကည္လင္စြာႏိုးလာသည္။ ယေန႔ ဆရာဝန္ထံသြားျပသည္။ တပတ္ေလာက္ကုရမည္ဟု ေျပာသည္။ သို႔ရာတြင္ ကြ်ႏ္ုပ္အဖို႔ကား ဆရာဝန္သည္ အခ်ည္းအႏွီးသာျဖစ္သည္။ (ေတာ္လ္စထြိဳင္း၏ ေန႔စဥ္ မွတ္တမ္းမ်ားမွ။)
တစ္ေန႔လံုး ဖဲကစားသည္ မဟုတ္။ ျပင္သစ္မိတ္ေဆြတစ္ဦးထံမွ မဟုတ္။ တစ္ပတ္ေလာက္ကုရမည္ဟုေျပာသည္ မဟုတ္။
ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၅-၇-၂ဝ၁၆
၂၅-၇-၂ဝ၁၇
Comments
Post a Comment