ေနာက္မွေပါက္တဲ့ ေရႊၾကာပင္

Zaw Min ဆရာ ေတာင္ၿမိဳ႕ဆရာေတာ္ႀကီး ေရးသားေတာ္မူခ့ဲေသာ တဘဝသံသရာစာအုပ္ထဲမွာ မိုးကို (မိုဃ္း)၊ ဦးကို (ဥဳး) ဟုေရးခ့ဲရာ ယေန႔အသံုးျပဳေနေသာ (မိုး၊ ဦး) မ်ား မွန္သလား မွားေနသလား အတူတူပဲလားခင္ဗ်။

ေတာင္ျမိဳ႕ဆရာေတာ္ၾကီးက ဥဴးလို႔သာေရးတယ္။ အဲတာကို သတ္ပံုျပင္မထုတ္ၾကတာကို ခ်ီးက်ဴးတယ္။ ကြ်န္ေတာ္က သတ္ပံုအေဟာင္းေတြကသည္လိုရွိပါတယ္ကို နမူနာေတြေပးတယ္။ တျခားဆရာေတာ္ေတြ (လယ္တီဆရာေတာ္ အပါအဝင္)၊ စာေရးဆရာေတြ၊ ကဗ်ာဆရာေတြ ေရးခဲ့တာေတြကို ေနာက္သတ္ပံုနဲ႔ျပင္ထုတ္တာကို သေဘာမတူပါ။ ကိုယ္မွန္တယ္ထင္တာ ေရးခ်င္သလိုေရးၾကေပါ့။ အရင္ဟာေတြမွားတယ္၊ ေနာက္ေရးတာကသာမွန္တယ္ ေျပာၾကတာကို လက္မခံပါ။

အကိုးအကားေတြကမ်ားတယ္။ ၾသကာသဘုရားရွိခိုးကေနစတယ္။ ျမန္မာ့စြယ္စံုက်မ္း၊ အနႏၲသူရိယ အမ်က္ေျဖလကၤာ၊ ေလာကသာရပ်ိဳ႕၊ မင္းတုန္းမင္းလက္ထက္ကေန၊ အဂၤလိပ္ေခတ္၊ ဂ်ပန္ေခတ္၊ လြတ္လပ္ေရးရျပီးေခတ္က ထုတ္သမွ် ေငြစကၠဴနဲ႔ ပိုက္ဆံေတြ၊ ေပေလးပင္ရွင္ေလးပါး၊ နဝေဒး၊ နတ္သွ်င္ေနာင္၊ ဝန္ၾကီးပေဒသရာဇာ၊ ဦးပုည၊ မယ္ေခြ၊ အခ်ဳပ္တန္းဆရာေဖ၊ ျမန္မာစာသင္ပုန္းၾကီး၊ ေဒါင္းဖတ္စာ၊ ေက်ာင္းသံုး ျမန္မာစကားေျပလက္ေရြးစင္၊ တကၠသိုလ္ပညာပေဒသာစာေစာင္၊ ရန္ကုန္ေန႔စဥ္သတင္းစာ၊ လူထုသတင္းစာ၊ ျမန္မာႏိုင္ငံလြတ္လပ္ေရး ေၾကညာစာတမ္း။ သခင္ကိုယ္ေတာ္မိႈင္း၊ ဦးႏု၊ သိပၸံေမာင္ဝ၊ သိန္းေဖျမင့္၊ ေရႊဥေဒါင္း၊ ဒဂံုေရႊမွ်ား၊ ေမာင္ထင္၊ မင္းသုဝဏ္၊ ေဇာ္ဂ်ီ၊ ဦးဖိုးက်ား၊ သခင္ဘေသာင္း၊ ဦးေဖေမာင္တင္၊ ေသာ္တာေဆြ၊ ကာတြန္းဦးဘဂ်မ္း၊ သခင္သန္းထြန္း၊ ျမသန္းတင့္၊ ဗန္းေမာ္တင္ေအာင္၊ ေအာင္လင္း၊ တကၠသိုလ္ဘုန္းႏိုင္၊ ခင္မ်ိဳးခ်စ္၊ လူထုဦးလွ၊ ေဒၚအမာ၊ ပါရဂူ၊ ရန္ကုန္ဘေဆြ၊ ဝင္းဦး၊ ဂ်ာနယ္ေက်ာ္မမေလး၊ သုခ၊ ဇဝန၊ ဒဂုန္ခင္ခင္ေလး၊ မဟာေဆြ၊ ဒဂုန္နတ္ရွင္၊ တက္တိုး၊ ထင္ႀကီး၊ လွသမိန္႔၊ မင္းေက်ာ္၊ ေဒါက္တာသန္းထြန္း၊ ေအာင္သင္း၊ ဒဂုန္တာရာ၊ တင္မိုး၊ ၾကည္ေအး။ ႕႕႕႕႕

မိုဃ္း၊ ၍႕၊ ၏့၊ က်မၼာေရး၊ စြဲး၊ စဲး၊ ထဲး၊ ၾဆာ၊ မင္းသၼီး၊ မိုဃ္း၊ မဲးဇာ၊ မႈ႔၊ ယၡင္၊ ျမမၼာ၊ သၡင္၊ သဲး၊ ဥဴး၊ ဧး၊ စတာေတြကို ပိုျပီး လြယ္ကူရွင္းလင္းေအာင္ေရးလာၾကာဟာ ေခတ္အရသင့္ျမတ္တယ္။

တ ကို တစ္လုပ္လာတာက ေပၚလစီအရလုပ္တာျဖစ္တယ္။ အရင္ဆရာေတာ္ေတြ၊ ပညာရွင္ေတြ စာေရးဆရာေတြ၊ ကဗ်ာဆရာေတြ ေရးသားစီရင္သီကံုးခဲ့တာေတြကိုပါ ကိုယ္ၾကိဳက္သတ္ပံုေတြနဲ႔ လိုက္ျပင္တာဟာ အလြန္ဆိုးသြမ္းတဲ့ ရာဇဝတ္မႈနဲ႔ ဆင္တယ္။

ေဒါက္တာသန္းထြန္းက ကိုယ္ပိုင္မူထားရွိသူျဖစ္တယ္။ ပုကံလို႔ေရးတယ္။ ဒါေပမယ့္ ပုဂံဝန္ေထာက္ဦးတင္အေၾကာင္း ေရးတဲ့အခါ ပုကံဝန္ေထာက္လို႔ျပင္မေရးပါ။ အဲတာစည္း၊ အဲတာမူ၊ အဲတာေလးစားမႈ၊ အဲတာအမွန္။ အဲလိုသာျဖစ္ရမယ္။ ေဒါက္တာသန္းထြန္းက (ပီး) လို႔သာေရးတာေတာ့ ကြ်န္ေတာ္က (ျပီး) ကသာမွန္တယ္ထင္တယ္။ ကန္ေတာ့ပါဆရာ။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၉-၂-၂ဝ၁၇

Comments

Popular posts from this blog

က်န္းမာျခင္းသည္ လာဘ္တပါး

တခုတ္တရ