Sunday, May 22, 2016

Tit or Ta အနႏၲသူရိယ မွားသလား

စာေပအေရးအသား၊ ေရးထံုးအသံုးအႏႈန္းဆိုတာ အခ်ိန္နဲ႔အမ်ွေျပာင္းေနတာပါ။ ခုလည္းေျပာင္းေနတာပါလို႔ ေစာဒကတက္တာ ဖတ္ရတယ္။ (ၾဆာ)၊ (က်မၼာေရး) က ေခတ္ေဟာင္းအေရးအသားေတြျဖစ္တယ္။ (ရွယ္ျပေစ)၊ (မြတ္ငါး) ေရးတာေတြက အမွားသင္ေပး၊ အမွားလိုက္နာ၊ အမွားျမန္မာျပည္ တည္ေဆာက္ေနၾကတာျဖစ္တယ္။

အနႏၲသူရိယအေၾကာင္းသမိုင္းအခ်က္အလက္ေတြနဲ႔ ပို႔စ္တခုကိုေတြ႔ရတယ္။ မူရင္းသတ္ပံုကို ျပင္ျပီး (တ) ေတြကို (တစ္) လုပ္ထားပါတယ္။ ကဗ်ာေတြ၊ လကၤာေတြ၊ ရတုေတြကို ကိုယ္လိုသလို သတ္ပံုျပင္တာေတာ့ မလုပ္သင့္ၾကပါ။

ပုဂံေခတ္ကအေရးအသားေတြဟာ အင္းဝေခတ္မွာ တခ်ိဳ႕ကိုေျပာင္းလာတယ္။ ကုန္းေဘာင္ေခတ္မွာ ထပ္ေျပာင္းတယ္။ အဲတာေတြက ပိုျပီးအဆင္ေျပလြယ္ကူေအာင္ မူရင္းကိုလည္းမပ်က္ေအာင္ေျပာင္းၾကတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေနဝင္းက ေျပာင္းခိုင္းျပီး ေနာက္တက္စစ္အစိုးရကလိုက္သံုးခိုင္းေနတာက လြယ္တာကို ပိုခက္ေအာင္လုပ္တာသာ ျဖစ္တယ္။ (တ) ကို (တစ္) လုပ္ေစလိုက္တာက အထင္ရွားဆံုးတခုပါ။

အနႏၲသူရိယအမတ္ေရးခဲတဲ့ အမ်က္ေျဖလကၤာေလးပိုဒ္ထဲမွာ သူတည္းတေယာက္ ေကာင္းဘို႔ေရာက္မူ၊ တေယာက္သူမွာ ပ်က္လင့္ကာသာ ဓမၼတာတည္းလို႔ ျဖစ္ပါတယ္။ တစ္ေတြမဟုတ္ပါ။ ျမန္မာ့စြယ္စံုက်မ္းပါစာကို ဓါတ္ပံုရိုက္ တင္လိုက္ပါတယ္။ လြတ္လပ္ေရးရကာစက ျမန္မာ့စြယ္စံုက်မ္းကိုျပဳစုသူပညာရွင္ေတြ မွားတယ္ထင္ရင္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေနဝင္းေနာက္သာလိုက္ပါ။ အနႏၲသူရိယမွားတယ္ထင္ရင္ ႕႕႕႕႕။

တၾကိမ္၊ ႏွစ္ၾကိမ္၊ သံုးၾကိမ္ေျမာက္ေအာင္ ႕႕႕႕႕ ၾသကာသဘုရားရွိခိုးကိုလည္း တိတိက်က်သိၾကေစခ်င္ပါတယ္။

စစ္အစိုးရက လူကိုသာျပည္ပထုတ္ႏိုင္ခဲ့ေပမယ့္ A = တခု၊ တေကာင္၊ တေယာက္လို႔ ဆရာမသင္ေပးခဲ့တာကိုေတာ့ ထုတ္မျပစ္ႏိုင္လိုက္ပါ။ တပင္တိုင္အကနဲ႔ တပင္တိုင္ျမနန္းက တပင္ေရႊထီးဇာတ္လမ္းျပီးရင္ တပင္တိုင္မုန္႔ဟင္းခါး သြားစားၾကမယ္။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၂-၅-၂ဝ၁၆
၂၂-၂-၂ဝ၁၆

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

မုန္း

တင့္တင့္ပပ သင့္အလွကို ဗန္းျပဂုဏ္တင္ တန္ဆာဆင္၍ အစဥ္အျမဲ ဘဝင္ထဲဝယ္ လွိႈက္လွဲျငိျငိ ကိုယ္ခ်စ္မိ၏။ ၾကည္ၾကည္ျမျမ ရႈမဝသည့္ ထြန္းပသစ္သစ္ လွ...