တရားရံုး ေလွ်ာက္လဲခ်က္

ကြန္မင့္တခု ရတယ္။ ေက်းဇူး။ ခုံတန္းတစ္ေလ်ွာက္တဲ့ တ မသုံးဘဲ တစ္ ေတြသုံးေနလို့ ဖတ္ရတာေတာ္ေတာ္ စိတ္အေနွာက္အယွက္ ျဖစ္ရပါသည္ဆရာ။ စာေရးဆရာ ကဗ် ာဆရာ ေတြပါ လိုက္သုုံးကုန္လို့ ျမန္မာစာ အတြက္ ေနာင္ေရးစိတ္ေလးမိပါ၏ ။ သမီးေတာ့ ကိုယ္ကလည္းစာတတ္ ေပတတ္ျကီးလည္း မဟုတ္ေတာ့။ ေရွးစာမူူေတြ အပါအဝင္ အေထာက္အထားေပါင္းစုံနဲ႔ ေစတနာေမတၱာေရွ႕ထား ရွင္းျပေပးေနတဲ့ ဆရာ့ Acc မွာ သြားဖတ္ျကဖို့ဘဲ ခ်စ္ေသာစိတ္နဲ ့ညႊန္ျပ မိပါတယ္ဆရာရွင့္ တဲ့။

ကြ်န္ေတာ္ စာအေရးအသားအေၾကာင္း ေရးတာ ႏွစ္အေတာ္ၾကာျပီ။ ကိုယ္က တတ္လွလို႔ေတာ့ မဟုတ္ပါ။ ႏိုင္ငံေရးထဲ ဝင္လုပ္ခဲ့ရစဥ္ ေစာေစာပိုင္းက ျပည္တြင္းကစာအုပ္ေတြ အျပင္ထုတ္မရခဲ့။ ရလာေတာ့ စာအုပ္အဖံုးေတြ ဖတ္တာနဲ႔ အံ့ၾသခဲ့ရတယ္။ ငယ္ငယ္ကဖတ္ခဲ့ဖူးတဲ့ စာအုပ္ေတြကို ျပန္ထုတ္ၾကတာ သတ္ပံုေတြကို တမင္တကာ မွားေအာင္ ျပင္ထားၾကတယ္။ အဲတာက အခုထိ။

ေနမေကာင္းလို႔ေမးတာေတြကို ေျဖရခ်ိန္မွာေတာ့ ေမးခြန္းေတြရဲ႕ ၈၀-၉၀% က အမွားမကင္းတာ ေတြ႔ရတယ္။ အဲတာနဲ႔ စာအေရးအသား ေရးပါတယ္။ အေထာက္အထား အကိုးအကားေတြကို လိုက္ရွာျပီး တင္ျပပါတယ္။ သတ္ပံုေျပာင္း သမိုင္းေၾကာင္းကိုလည္း ရွာေဖြျပီး တင္ျပတယ္။

စာေရးဆရာေတြ ဒီျမိဳ႕မွာလာျပီးေဟာေျပာၾကစဥ္က ၾကိဳဆိုႏႈတ္ဆက္စကား ေျပာရတဲ့အခါ အဲလိုစာအုပ္ေတြကို တအုပ္မွ မဖတ္ခ်င္ေၾကာင္း အားမနာပါးမနာ ေျပာလိုက္မိတယ္။ စာေရးဆရာကဗ်ာဆရာေတြကို အိမ္မွာ မနက္စာဖိတ္ေကြ်းေတာ့ ဆရာခ်စ္ဦးညိုက ေျပာရက္ေလျခင္းလို႔ ျပန္ေျပာျပတယ္။ ေဆာရီး။ ကန္ေတာ့။

မတတ္ႏိုင္ပါ။ ျမန္မာစာသတ္ပံုကို အတင္းအဓမၼေျပာင္းျခင္းဟာ သမိုင္းျဖစ္ပါတယ္။ ျမန္မာစာအဖြဲ႔ကေရးတဲ့ တ နဲ႔ တစ္ ဘာေၾကာင့္လို႔ ရွင္းျပခ်က္ဟာ တရားရံုးမွာ ကိုယ့္အမႈသည္အႏိုင္ရေရး ေလွ်ာက္လဲခ်က္သေဘာျဖစ္ေနတယ္။ သူ႔တရားခံ ဓါးျပတိုက္ခဲ့တာေတာ့ အဲဒီေရွ႕ေနက သိပါတယ္။

အရင္ေရးထားတာေတြက မွားေနလို႔ေျပာင္းတာမဟုတ္ေၾကာင္း ထုတ္ေဖၚဝန္ခံတတ္သူ မေတြ႔ေသးပါ။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၃၀-၅-၂၀၂၀

Comments

Popular posts from this blog

က်န္းမာျခင္းသည္ လာဘ္တပါး

တခုတ္တရ