Monday, April 22, 2019

Summer Health Tips ေႏြရာသီမွာ က်န္းမာေအာင္ေနနည္း





၁။ Protect your skin အေရျပားကို ကာကြယ္ပါ
မနက္ ၁၀ နာရီကေန ညေန ၄ နာရီအထိက ခရမ္းလြန္ေရာင္ျခည္ အဆိုးဆံုးအခ်ိန္ျဖစ္တယ္။ ဆန္းဆခရင္မ္ အနည္းဆံုး SPF 30 ရွိတာကို သံုးပါ။ ၂ နာရီတၾကိမ္လိမ္းပါ။ အဝတ္အစား ေပါ့ေပါ့ပါးပါးဝတ္ပါ။ ေခါင္းကိုလံုေစမဲ့ ထီး၊ ဦးထုပ္၊ ခေမာက္ ေဆာင္းပါ။ ေနကာမ်က္မွန္သံုးပါ။

၂။ Stay hydrated ေရဓါတ္လံုေလာက္ပါေစ
ေရမ်ားမ်ား ခဏခဏေသာက္ပါ။ ေရမဆာလည္းေသာက္ပါ။ သစ္သီးရည္ေတြေသာက္ပါ။ ဆိုဒါေတြ မသင့္။ သၾကားဓါတ္မ်ားတာေတြ မသင့္။

၃။ Eat for the Heat အစားအေသာက္ေရြးပါ
အစားကို နည္းနည္းနဲ႔ အၾကိမ္ပိုစားပါ။ လတ္ဆတ္တာစားပါ။ ရာသီထြက္ေတြေကာင္းတယ္။ ပရိုတင္းအစားအစာ နည္းပါေစ။

၄။ Stay cool ေအးေအာင္ေနပါ
ေနေရာင္ထဲျဖစ္ႏိုင္သမွ် မထြက္ပါနဲ႔။ ေလေအးစက္တမ်ိဳးမ်ိဳးျဖစ္ႏိုင္တာသံုးပါ။ ပန္ကာရိုးရိုးက ေလကို မေအးေစႏိုင္။ ဝါတာကူလာနဲ႔ ေအစီသာ ေလကိုေအးေစတယ္။ ေရကူးပါ။

၅။ Exercise ကိုယ္လက္လႈပ္ရွားမႈလိုတယ္
သာမန္လႈပ္ရွားမႈလုပ္ပါ။ အိမ္ထဲ အရိပ္ထဲမွာ လမ္းေလွ်ာက္တာ ေလွကားတက္တာမ်ိဳးသင့္တယ္။ ဥယ်ာဥ္ ပန္းျခံသြားသင့္တယ္။

၆။ See Your Doctor လိုအပ္ရင္ ဆရာဝန္ျပပါ
ေရဓါတ္နည္းလြန္းသူေတြ ဓါတ္ဆားရည္ ေသာက္တာ၊ သြင္းတာလိုမယ္။ တခ်ိဳ႕ေဆးပါလိုမယ္။

၇။ Disconnect အဆက္အသြယ္ျဖတ္လို႔ရတာေတြျဖတ္ပါ
အင္တာနက္နဲ႔ အဆက္ျဖတ္ပါ။ နည္းပညာသစ္ေတြမပါပဲ ေပ်ာ္ရႊင္စြာေနထိုင္နည္းေရြးပါ။

၈။ Sleep Well ေကာင္းမြန္စြာ အိပ္စက္ႏိုင္ပါေစ

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၂-၄-၂၀၁၉

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

တကယ္ၾကီးပြားလိုသူမ်ား

ဘူးတလံုးေဆာင္ အိုေအာင္မဆင္းရဲ ပီမိုးနင္း ဘဝတိုက္ပြဲ ေဒါက္တာတင့္ေဆြ ၁၂-၇-၂၀၂၀