Saturday, December 29, 2018

How to Eat for Better Blood Sugar ဆီးခ်ိဳသမား အခ်ိဳဘယ္ေလာက္စားမလဲ

အခုစာက သူမ်ားတိုင္းျပည္ကေဆးပညာစာကို ကိုးကားေရးတာပါ။ သူတို႔ဆီမွာ စားတာေသာက္တာက ကြ်န္ေတာ္တို႔တိုင္းျပည္နဲ႔ အေတာ္ကိုမတူပါ။ အတတ္ႏိုင္ဆံုး ဆီေလွ်ာ္ေအာင္ေတာ့ ၾကိဳးစားေရးပါမယ္။

လူတိုင္းဟာ ေန႔တိုင္း အခ်ိဳဓါတ္စားၾကရတယ္။ သၾကားလို႔လည္းေခၚတယ္။ ဂလူးကို႔စ္လို႔လည္းေခၚတယ္။ သၾကားနဲ႔ ထန္းလ်က္မွာသာမဟုတ္ပါ။ အစားအေသာက္ အေတာ္မ်ားမ်ားမွာ အဲဒီအခ်ိဳဓါတ္ပါတယ္။

အခ်ိဳဓါတ္ေသြးထဲေရာက္လာတာနဲ႔ ခႏၶာကိုယ္စနစ္ကေန ထိန္းေပးတယ္။ အဲဒီစနစ္မွာ ခ်ိဳ႕ယြင္းေနသူ ဆီးခ်ိဳေရာဂါရတယ္။

ဆီးခ်ိဳရွိေနသူ အစားအေသာက္ကို သည္လိုခြဲျခားပါ။

၁။ အသီးအရြက္ေတြကရတဲ့အခ်ိဳဓါတ္က ၅၀% ရွိပါေစ။
၂။ ပရိုတင္းဓါတ္ (အသား-ငါး-ဥ-ပဲ) ၂၅% နဲ႔
၃။ ဆန္၊ ဂ်ံဳ၊ ေျပာင္း ကရတာလည္း ၂၅% ရွိပါေစ။
၄။ အသီးတမ်ိဳးမ်ိဳးလည္း ပါပါေစ။

အဲဒီအစားအစာေတြကရတဲ့ အခ်ိဳဓါတ္ရာခိုင္ႏႈန္းကိုေျပာတာလို႔ သတိျပဳရပါမယ္။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၉-၁၂-၂၀၁၈

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Djenkol bean တညင္းသီးက်န္းမာေရး

၁။ တညင္းသီးက ေက်ာက္ကပ္ကို ထိခိုက္ပ်က္စီးေစတယ္ဆိုတာ ဟုတ္ပါသလား ဆရာ ၂။ ဆရာကခင္ဗ်ာ၊ တညင္းသီးက လူခႏၶာကိုယ္အတြက္ အက်ိုးျပုပါသလားခင္ဗ်ာ က်န...