Tuesday, December 25, 2018

New Year's Resolutions ႏွစ္သစ္ကူးသႏၷိ႒ာန္

တခ်ိဳ႕က ရီဆိုလူးရွင္းဆိုရင္ ကြန္ျပဴတာနဲ႔ မိုဘိုင္းဖုန္းက စကားလံုးလို႔သာ ထင္ၾကတယ္။ အခုေရးမွာ အဲတာမဟုတ္ပါ။ စိတ္ခိုင္ခံ့ေသာသေဘာထား ေခၚ သႏၷိ႒ာန္ျဖစ္ပါတယ္။ ႏွစ္သစ္ကူးမွာ ဘယ္လိုထားၾကသလဲ၊ ထားမလဲ။

ျပီးခဲ့တဲ့ ၂၀၁၈ ႏွစ္ကူးအတြက္ ယူအက္စ္ေအလူေတြက က်န္းမာေရးနဲ႔ ညီညြတ္တာပဲ စားေသာက္မယ္၊ ကိုယ္လက္ ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္မယ္၊ ပိုက္ဆံစုမယ္လို႔ အမ်ားဆံုးက သႏၷိ႒ာန္ခ်ခဲ့ပါတယ္။ မွန္းခ်က္နဲ႔ ႏွမ္းထြက္ မကိုက္သူေတြက မ်ားတယ္။ ရလဒ္ဆိုတာထက္ တကယ္လုပ္ႏိုင္တာကို တိုင္းတာပါလို႔ အၾကံျပဳပါတယ္။

သႏၷိ႒ာန္ကို ဘယ္လိုခ်သင့္သလဲ

ကိုယ့္ကိုယ္ကို ရိုးသားပါ။
ကိုယ္ပိုင္သုေတသန လုပ္ပါ။
ကိုယ္မၾကိဳက္တာေတြ ခ်ေရးပါ။
သင္အေၾကာက္ဆံုးဟာ ဘာလဲ။
ျဖစ္ခ်င္တဲ့ အေရးအၾကီးဆံုးအခ်က္ကို နံပတ္ (၁) ေနရာထားပါ။
ရည္မွန္းတာေတြက စမတ္က်တာျဖစ္ပါေစ။
လုပ္ႏိုင္တာထက္ ပိုကဲလြန္းတာ မခ်မွတ္ပါနဲ႔။
ခြန္အားသစ္ ေမြးပါ။

ႏွစ္သစ္ကူးသႏၷိ႒ာန္သမိုင္းက ေဘဘီလံုေခတ္ကတည္းကလို႔ဆိုပါတယ္။ ႏွစ္ေပါင္း ၄ ေထာင္ကတည္းက။ အဲဒီေခတ္မွာ ဇႏၷဝါရီကစတာမဟုတ္ပဲ မတ္လကေနစတယ္။

ျပီးခဲ့တဲ့ႏွစ္ေတြက သူတို႔ဆီမွာ ၃၈% က ကိုယ္လက္ေလ့က်င့္ခန္းပိုလုပ္မယ္။ ၃၃% က ကိုယ္အေလးခ်ိန္ခ်မယ္လို႔ သတ္မွတ္ခဲ့ပါသတဲ့။

ေအာင္ျမင္ေရးအတြက္ သင့္မွန္တဲ့ ဝန္းက်င္ေရြးပါ။ လိုအပ္ရင္ ဝန္းက်င္ေျပာင္းပါ။ ဥပမာ အျပဳသေဘာမေဆာင္တဲ့ အေပါင္းအသင္းေတြဆီကခြါပါ။ အရက္ျဖတ္ခ်င္သူ အရက္ေသာက္သူေတြနဲ႔ ေဝးေဝးေနပါ။ ကိုယ္ခ်မွတ္ထားတာ ကိုယ့္တာဝန္လို႔ သိပါ။ ေအာင္ျမင္မႈ အဆင့္ငယ္တခုရတိုင္း ေအာင္ပြဲခံပါ။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၂၅-၁၂-၂ဝ၁၈

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Celebrity in Green ဆယ္လီ သို႔မဟုတ္ လီဆယ္

လူမႈေရးစည္းကမ္းအရ လူတဦး ကြယ္လြန္သြားရင္ မေကာင္းတာ ထုတ္မေျပာအပ္ပါ။ ႏိုင္ငံေရးစည္းကမ္းအရေတာ့ ေျပာခ်င္တယ္။ ပို႔စ္တခု ေတြ႔တယ္။ ၈၈ ၿပီးေတာ့ ...