တပို႔တြဲလျပည့္

က ကညစ္ ေပမွာျခစ္
ခ ခရာ အသံသာ
ဂ ဂဏန္း ေရမွာဖမ္း
င ငရုပ္စိမ္း စိပ္ရွိန္းရွိန္း
စ စပါး တို႔အားထား
ဆ ဆရာ ရိုေသပါ
ဇ ဇရပ္မွာ တည္းခိုပါ
ည ညအခါ လသာသာ
တ တလင္းဝယ္ စပါးနယ္
ထ ထမနဲ တပို႔တြဲ
ဒ ဒရယ္ေလး ေဘးမဲ့ေပး
ဓ ဓနိပင္ အသံုးဝင္
န နယုန္ေလရူးသုန္
ပ ပေလာင္ ဒို႔ညီေနာင္
ဖ ဖရံုေပါ တို႔ယာေတာ
ဗ ဗလ အင္အားျပ
ဘ ဘယက္ ေရႊေဒါင္းခြက္
မ မမ အေဖၚရ
ယ ယမင္း ပပဝင္း
ရ ရထား စီးလို႔သြား
လ လမင္း ထိန္ထိန္လင္း
ဝ ဝေလး ဝိုင္းဝိုင္းေရး
သ သမင္ အေျပးလ်င္
အ အလံ ေအာင္ပြဲခံ

ကြ်န္ေတာ္တို႔ သူငယ္တန္းတုန္းကေတာ့ က ကစြန္းပင္ ေရမွာရႊင္လို႔ သင္ခဲ့ရတယ္။ ေနာက္မွာ က ကညစ္ ေပမွာျခစ္ လာတယ္။ ဇာတိရြာ ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းမွာ ကညစ္ကို ခဏေလးသံုးခဲ့ဖူးတယ္။ ကန္စြန္းပင္လို႔ ေရးၾကတာေတြရွိတယ္။ ကစြန္းက ကန္မဟုတ္တာမွာလည္း ေပါက္တယ္။ ယာကစြန္းရွိတယ္။

ေနာက္မွာ က ကေလးငယ္ ခ်စ္စဖြယ္ ျဖစ္လာတယ္။ အဲတာကို အၾကိဳက္ဆံုးပါ။ အခုေခတ္မွာ ကေလးကို ခေလးလို႔ ေရးေနၾကတယ္။

ခ ခရမ္းသီး ဓါးနဲ႔လွီးကေန ေနာက္မွာ ခ ခရာ အသံသာ။ ခရမ္းသီးကို တခ်ိဳ႕က ခါးရမ္းသီးလို႔ ထင္ၾကတယ္။ နရသီဟပေတ့မင္းဟာ အစားၾကဴးယံုသာမက အိပ္ယာထတာနဲ႔ အနားမွာရွိတာတခုခုနဲ႔ မထင္ရင္ ေကာက္ေပါက္သတဲ့။ အဲတာနဲ႔ အမတ္ေတြက သူ႔နားမွာ ခရမ္းသီးေတာင္းထားေပးရတယ္။ ခရမ္းသီးစာထိမွန္ခံရတဲ့ အပ်ိဳေတာ္ေတြ ခါးရမ္းသြားလို႔ ခါးရမ္းသီးျဖစ္လာတယ္ဆိုျပီး ပါးစပ္ရာဇဝင္ရွိတယ္။ မျဖစ္ႏိုင္လို႔ ထင္ပါတယ္။

ဂ ဂဏန္း ေရမွာဖမ္းမွာ ကနန္းကသာမွန္တယ္။ ပ ပေလာင္ ဒို႔ညီေနာင္၊ ဖ ဖယံုေပါ တို႔ယာေတာမွာ တို႔ နဲ႔ ဒို႔ ႏွစ္မ်ိဳး ျဖစ္ေနတယ္။ တို႔က အမွန္။ ဒို႔က အသံ။

ဘ ဘယက္ ေရႊေဒါင္းခြက္၊ အခုေခတ္မွာ ဘယက္ကို သိပ္မသိၾကေတာ့ပါ။ ယ ယမင္း ပပဝင္းမွာ ပံုက ရုပ္ေသးပံု ျဖစ္ေနတယ္။ ယမင္းဆိုတာ လွပေသာမိန္းမငယ္ျဖစ္ပါတယ္။

အ အလံ ေအာင္ပြဲခံျဖစ္လာတာက ဆိုရွယ္လစ္ေခတ္။ ခရာမႈတ္အမိန္႔ေပးစနစ္ကို ဦးစားေပးတဲ့ေခတ္။ အဲတာက အခုထိ သည္အတိုင္းပဲ။ ေအာင္ပြဲခံၾကရျပီလား။ ဗ ဗလ အင္အားျပလား။

တပို႔တြဲလျပည့္ေန႔မွာ လ လမင္း ထိန္ထိန္လင္းပါေစသတည္း။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၁ဝ-၂-၂ဝ၁၇

Comments

Popular posts from this blog

က်န္းမာျခင္းသည္ လာဘ္တပါး

တခုတ္တရ