Thursday, February 14, 2019

က်န္လူတေယာက္

ရတနာဘာသာျပန္ ၁၉၅၄ ခုႏွစ္ထုတ္ စာအုပ္အဖံုး

ေဒါက္တာဇီဗာဂို ရုပ္ရွင္ ငယ္ငယ္က ၾကည့္ဖူးတယ္။ လိုင္းတေၾကာင္းသာ အမွတ္ရေတာ့တယ္။ ဒါဟာ ေမာ္စကိုျမိဳ႕ရဲ႕ ေနာက္ဆံုးလက္က်န္ စီးကရက္တလိပ္တဲ့။

စီးကရက္တလိပ္လို႔ေရးသူ တေယာက္စ ႏွစ္ေယာက္စသာက်န္ေတာ့တယ္။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၁၅-၂-၂ဝ၁၈
၁၅-၂-၂ဝ၁၉

ခါးတမာ ခ်ိဳေလမွ

ေရး = ေရႊတိုင္လွမင္း
ဆို = ခင္မာစမ္း

ျဖစ္သမွ်ဇာတ္ေၾကာင္းမလယ္ အင္းယားကန္ေစာင္းဝယ္ ေရလႊာေဖြးေဖြး လိႈင္းေလးမ်ား လြန္႔လူးေနစဥ္မယ္ တဦးကို တဦးရယ္ ခ်စ္ၾကည္ႏူးတယ္၊ ပန္သစၥာဆိုစကား ယေန႔တိုင္ မေမ့ႏိုင္တယ္၊ ခုေတာ့ ထိုသစၥာရယ္ တမာမ်ားလို ခါးခဲ့ျပီေကာကြယ္

တစ္ဦးကိုနဲ႔ တစ္ဦးရယ္ေတာ့ျဖစ္ေနျပီ။ တစ္မာေတာ့ ျဖစ္မလာေသး။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၁၅-၂-၂ဝ၁၈
၁၅-၂-၂ဝ၁၉

မုန္းတလွဲ႔ ျပံဳးတလွဲ႔

ဝင္းဦးဟာ ျမန္မာ့ရုပ္ရွင္နဲ႔ အႏုပညာေလာကမွာ အလြန္နာမည္ၾကီးခဲ့တယ္။ ရုပ္ရည္ေခ်ာတယ္၊ သီခ်င္းဆို ေကာင္းတယ္။ စာေရး ေကာင္းတယ္။ စႏၵာမဂၢဇင္းကို တည္ေထာင္ခဲ့တယ္။ မင္းသမီး ဖ်ာပံုမယ္ တင္တင္ေအးနဲ႔အတူ မုန္းတလွဲ႔ ျပံဳးတလွဲ႔ ရုပ္ရွင္မွာ သရုပ္ေဆာင္တယ္။ ဝင္းဦး (၁၉၃၅-၁၉၈၈) နဲ႔ေခတ္ျပိဳင္က အဆိုေတာ္ ပရက္စေလ (၁၉၃၅-၁၉၇၇) ျဖစ္တယ္။

အခု မုန္းတစ္လွဲ႔ ျပံဳးတစ္လွဲ႔လို႔ ေရးေနၾကတာကို နားမလည္ႏိုင္ပါ။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၁၅-၂-၂ဝ၁၈
၁၅-၂-၂ဝ၁၉

အမ်ိဳးသားယဥ္ေက်းမႈ အေမြအႏွစ္တခု

ဆရာခင္ဗ်ား။ တစ္ မလုပ္ထားတဲ့ ေၾကညာခ်က္တခု ေတြ႕မိလို႔ပါ။

ပင္းယေခတ္က ျမင္စိုင္းျမိဳ႕ေဟာင္းသတင္း

ျမန္မာဂ်ာနယ္လစ္ကြန္ရက္မွာလည္း တင္ထားတယ္။ သတ္ပံုကို အမွန္အတိုင္းေရးထားတယ္။ ေက်းဇူး။

ေဒါက္တာတင့္ေဆြ
၁၅-၂-၂၀၁၉

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

အရြက္ ႏွင့္ အပြင့္

အရြက္ေတြသာ ရွိစဥ္က အတူတူ အစိမ္းေရာင္သာ။ ပြင့္လာေတာ့ အေရာင္အမ်ိဳးမ်ိဳး။ အဲလိုပါပဲ။ ကိုယ့္သားသမီးေတြ၊ ကိုယ္စာသင္ေပးလိုက္တဲ့ ေက်ာင္းသူေက်ာင...